Cumu pudè cottu u jam di petali di rosa?

E sapete chì hè pussibule di coglie un delicatessen savuroso è fragante da petali rosati, chì sarà a vostra postrea piacevule in ogni mumentu di l'annu? E cose per fassi curazzà a meloglia da i petali di rose è avà scopre.

Jam di una rosula in cundizioni di casa

Ingredients:

Preparazione

Prima di fà facci un cunfettu, coglie i petali di u rosula, è sceglie tutte e trarate appressu i scimali. Allora putemu in un colatore è ringe. Appena, pona per ognunu nantu à una siccica è secca.

Da l'acqua furiosa è u zuccaru granulatu, fatevi cuntagnu. Quandu tutti i cristalli sò disolvi cumplessi, pruvate i petali di rosa è fassi l'intrecciate in un pocu di rinuvà, sguassà a scuma, se hè necessariu.

Hè esse, ci fremure l'ucece di 5 minuti, api apartu e insiste 12 ore. Allora volta, portanu a massa à foglie è fate torna. Quandu u sciroppu finta in bocca, fate un zitellu di limonu. Ola calva è speduta in frasi è strinquati cun u tappe.

U tè anu priservatu in casa

Ingredients:

Per u sciroppu:

Preparazione

Scorcià i petali di rose, tira fora i danni è lavalli. Poi mette in un puddicinu, sughjettu cun u zuccheru, imbulighjà è abbandunate a meza ghjurnata.

Da u zuccaru restante è l'acqua fredda, coguanu u ghjelu. Eppo spende a pianta pètale rossa, pour un pocu più acqua, tira l'acidu citru è cocilu 15 minuti. Dopu fattu quessa, insistemu à a cunfessa apposta da rosi, avemu calmu è espansione nantu à i pardi. U stringhjarà cù tapi è ne sberate in u friddu.

Cunfittinu da a rosula senza coccia

Ingredients:

Preparazione

I petali di u rosu sò urdinatu articati, cura cù cura è di stallate nantu à a cucina di cucina per secca. Intantu, in un tettu prufunditu, pateanu acqua, pour u zuccheru è cocchi l'aritu finu durante 20 minuti. Uni pochi minuti prima di a preparazione, tiremu l'acidu tartaricu è torna a feriu a mistura. Pettali poni in un vaso, fate sulpice salda è aghjustà immediatamente a tapa. Cunniscamì u trattatu à a temperatura di l'ambienti, è aghjustemu u pudete in un locu friddu è scuru.