Dietu postoperativu

U periodu postoperatori assume un accorduzzione speciale à u paci, u cursu di trattamentu, l'osservazione di una dieta particularmente pensata per rinforà a so salute.

Hè nutate chì a dieta dopu a cirugia in u corpu umanu comprende un sistema nutrizionale cuncepimentu speciali. Quali prudutti sò permessi o contraindicati à u paci, dependa da l'organi danni. L'opzione di un menu indipendente ùn hè micca escluditu. In questu casu, hè u mèdicu assistente.

Dieta dopu a cirugia - reguli basi

Prima di prucederà un esami più detallatu di a quistione di quale hè una dieta post-operativa, hè impurtante per ricurdà a seguenti rumanisi:

Criterium cero after surgery

Stu tipu di duttore di mèdula appuntamentu in u casu di a cirurgia nantu à l'intestini o stomacu, cù trastorni circulatori in u cori, l'emergenza di cundizioni febrilesi.

Ci ponu l'accumpagnamentu di i platti di gelatina. Hè permessu à piglià abbigliati, caldu frescu, chjucu, tè cun un zitellu di zuccaru. U lettu è i prudutti pesci sò strettamenti pruibitu.

A dieta ùn dura nè più di 2 ghjorni.

A dieta di slag senza cirugia

Questa dieta hè prescribed for those who have undergone operations of anal fissure, hemorrhoids, adenoma prostate. A dieta exclamazione fasgioli, colti, ravanè, latti, manzili , uva spina, pane di centu, piccante, greens. Cereali di u scherzu è u millet sò permessi, pollo, pani bianchi.

Dietu di prutezione dopu a cirugia

Dieta 11 o di prutezione, hè cunsigliata per quelli chì sò stati cirugia in u core. In u periodu postoperativu, hè cunsigliu di cunsumà à 150 grammi di proteina di ghjornu, circa 4000 kcal è micca più di 400 grammi di cardugratidi, 100 grammi di grassu.