17 simana di gravidanza - sensazione

Aspittendu u zitellu hè u indubbitu u periodu più bellu è uniuperu per ogni donna. Ogni ghjornu in a vita di a futura matri ci sò parechji cambiamenti - sia fìsica è psiculugia. In questu articulu, avemu dettu qualcosa chì sentimenti una donna pò spirimintassi durante a 17 simana di gravidenza.

A mediu, hè duranti stu piriudu chì u zanocchiu cumincià à indicà chjaramente in a donna pregnant. A futura matri volte oghje à u trasportu, à u travagliu, forsi, trasfiruta à un ghjornu di travagliu ridottu o travagliu lume. Una donna chì aspetta per a nascita di u zitellu annunzià chì averà diventerà a so mamma, è tutti l'altri prucessi recede in u fondu.

A maiò parte di spessu, in particulare se l'expectante matri aspetta u so primu zitellu, hè nantu à a 17 simana di gravidanza chì ella cumencia di sperienziarà sensazioni simili à a prima mossa di u zitellu. In ogni modu, quasi mezzo di migghiuri sò passati in notti, perchè u fruttu hè sempre troppu chjucu, è si move micca menu intensivu.

Possibili prucessi di miscomforti durante 17 simuli

In più di i sensibilisez senza paragunezza di saccheghji di ghjochi, da 16-17 simane di gravidanza, una donna pò principià a sperientà malva in l'abdomen. L'utru duranti stu pirìudu addenda adupratu digià forti è prendere l'intestinali, pressu più è più. Hè in questu tempu, assai mariti futuri si lamentanu di stigazioni ferma, distruttiva, rumbling e flatulence, è ancu di u pulling pain. Per essee o minimizà l'incomodità in l'intestinali, hè necessariu di manghjitassi bè à tuttu l'embarassada, seguitate i cunsiglieri medichi è, se possu, sughjate bè.

Solu una parte petite di e zitelli expectanti durante stu periodu ùn disturbanu disturbi di u sonnu. Spessu spessu dopu à 17-18 simane di gravidenza, e femini anu malinzatu in i ghjambi, simili à cramps. In u quintuimu misi d'expectazione di u zitellu, a glàndula tiroidea aumenta significativamente in grandezza, chì significheghja chì a secreziunea di l'hormonali da questu hè ancu più grande. À u listessu tempu, e funzioni di i glanduli paratiroti sò ridotti, chì porta à una mancanza di calciu in u corpu, chì, à u turnu, porta à sensazioni convulsi in i musculi vitturi. Inoltre, u constante dispunëvi per andà à u bagnu viulanu ancu un sonu sano di una futura mamma.

L'effettu di un crescaghju di l'hormona di tireoidi, in più, pò causà palpitazioni di cori, a pelle seca, attività aumentata di glànduli sudore. A donna pregnant si ponu stancu assai prestu è sperienza una mancanza constante di reste. Per a prevenzioni di e cundizzioni di sta tipu, cuminciannu da a 17 simana di gravidanza, hè cunsigliu per piglià preparazioni vitamini chì cuntenenu calcium, per esempiu, Calcium D3 Nycomed o Kalinga.