Cunfittita da un pascu

Currant hè cunsideratu un bagnu d'utilità insospevale, grazi à l'altu cuntenutu di vitamina C, B, R è K. È u melanzu currant is not only terrificly delicious, ma puru l'enriches u corpu cù sustanzi essenzali l'annata sana. Perchè u melinu currant, à longu cù marmellà da i frutte , hè aghjuntu à u tè, è hè utilizzatu cum'è ripieni è adornamenti di prudutti di latticete, ogni maturita precisa di sapè cumu per fà cunfruntà u mandu currant.

Ci hè un grande quantità di una larga varietà di ricetti per u melitimu di cucina, tutta u biancu è a grolatina bianca. In questu materiale truvate una varietà di manere di preparà sta manicure.

Receta classica per jam di currant negra

Per a preparazione di cunfettu, ci vole: 1 kilogramulu di currantu nìuru, 1,5 kilogrammi di zuccheru, 1 vetru di acqua.

Curranti neri avissiru esse diventati, sguassate rossi e fente è fate bagnu. E raghji purificate averebbe manghjatu in acqua di ferli à 3 minuti, perchè chì a giràccia sarà più beita.

U zucchero mischju cù l'acqua in uttellu à l'esmalte, fassi nantu à u focu medium è fervente durante 10 minuti. In u xarru di zuccheru, aghjunghje i frutti di currant freschi è fracete a massa sana durante 10 minuti, sguassendu contrumente a spuma. Dopu quì, rinfriscà u focu à i più dèbbuli è coguanu u cunfettu per altri 20 minuti ribanu. Un pappagallou sparghje nantu à latte, vultate è turnate in puszione finita finu à chjappu.

Pranzu di curranti nassi "Pyatiminutka"

Per fà u jam "Pyatiminutka" di currantu neru, avete bisognu: 1 kilogramu di currantu nìuru, 1,5 kilogrammi di zuccaru, 1,5 tazzi d'acqua.

I panii di pascati nìuri avissiru esse ordenati, siparati da foglie è rampi è lavatu beni.

L'acqua è u zuccheru deve esse furnitu cù un servitùtu, aghjunghje currantu nìvuru è fracete a massa sana durante 5 minuti, sguassate di u calore. Ùn aghju intesu quandu a marmellia hè stata fretu, frétela nantu à frasi sterili è pronti immediatamente.

Ricetta per jam di gioielli gatti

Per a preparazione di marmellata da grose rossa serà bisognu di l'ingredienti: 1 kilogramure di grolanti rossi, 1,8 kilogrami di zuccaru, 1 litru di acqua.

Rossini curranti rossi a sorte, sbulicate è putenziu, rinsegna bè.

U zucchero mischju cù l'acqua in u pezzu di l'esmalte, puteva focu è fervente 10 minuti. Cun sciroppu chjappu in i frutte di grolanti rossi è fà partenu per 8 ore. Dopu à questu, fate l'arghjentu, fateurà è friddu. Chilled the syrup, pour le baies, mette a massa in un focu lento è coccia 30 minuti, remichendu cù una cullette.

Cunje di pezzu di grolanti rossu pò esse dispostu cù i frasi è strincì.

A ricetta per jam di currant negra senza coccia

Per fà sta cunfine per 1 kilogramu di currant, necessite 0.6 kilogrami di zuccheru.

U gronzu si deve esse lavatu, sbuchjatinu è siccatu. In u fondu di l'esamaria par un zuccaru pocu, pone u currantu è l'impiarlu cù u zuccaru restante. I platti cù pasti di roba si deve esse situatu in un locu friddu durante 12 ore, perchè chì a pascetta hà u zitellu. Dopu fattu quessa, u zuccheru di zuccherinu duveru esse esse scurazzate, foglia è l'abbitaru di baga. U cumpimentu resultanti hè sparghje nantu à latte, sterile in 20 minuti (per un vasu di litre), appichjate.

Jam gelatina di currant

Per fà cunghjettu di gelatina, avete bisognu: 1 kilogramu di curranti negru, 700 grammi di zuccaru, 1 vetru di acqua.

U currant deve esse lavatu, ordenatu, aghjunghje l'acqua è si mette nantu à u focu mediu. I bacchi anu bisognu à a temperatura di no più di 70 gradi, da pudè rubu in un pene. Aggiungi u zuccheru à a massa resultante, pusau u focu è fervente per 10 minuti. Oghje si deve spressione nantu à i filtri bianchi, cima di carta è fresca.