Comu cocilu khanu?

Khanum hè un platu di a cucina egiziana, in cumpusizioni è metu di cocciuta chì riminiscenu di u manti o pelmeni. Solu in cuntrastu à l'ultimi, ùn hè micca a furmazione di prudutti indipindenti, ma tutta a rotula di pasta è u rinfriscamentu, seguita da a so preparazione è a divisionu in porghje fette listessi. Grazie à questu metu di coccia, u khanum hè chjamatu ancu mandà manti.

Comu preparanu un khanu in casa in un mantovarke - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Ùn calamu l'acqua per a pasta, dissolve u salinu, frégate in l'oliu vegetale rilatatu è mettite. Avemu cernigliavvi a farina di granu, aghjunghje in petite porzi à a basa di u liquidu, tuttu u tempu chì interferiscenu. Inghjuntanu, avemu da fà una cullette, è quandu hè necessariu di fà cù difficultà, cambiammu a massa di farina in a superficia sputjata cù farina è mischjà cù e mani, vendu in a farina è alcanza una densità è elasticità di a massa. Ci hè parechje persone per amelarci è u prucessu tutale piglia a almenu vinti minuti. Allora fate a farina in un locu friddu durante almenu una ora per ripiglià, chì coglii a film di l'alimentariu. Hè assai crescente per preparà una pasta in u panificatore, cummindu tutti i cumpunenti è avè ricivutu a farina finita finita di farina elástica à a fine di u prucessu.

Mentre a pasta hè affascinata, avemu a preparà u riposu di u khanu. Per fà questu, a carne lavada è secca (in u muntuninu originale) hè struitu cù cubi assai chjucchi cù un cutidianu fuciutu o avemu passatu per un macinatu di carne. Inoltre, moltenu pre-cipolla, grassa o un oliu ben friddu. A staghjunaria u salottu riflette cù u salinu, pimentu negru moltu, aghjunghje à u gustu di terra ziru è mischjanu bè.

Quand'ellu hè pronto, a pasta fria diventa in parti (quattru khanumi anu da esse fatta da una quantità) è ogni ghjornu sia scumpigatu nantu à una superficia di dusted dustu finu à ottene una una capa annantu à un millimetru grossu. U più fino chì u to pappà sarà stampatu, u più diliziu chì u pranzu dispostu.

U riposu hè divisu visuali in u numaru di parti, quantu khanumi vene da a pasta, è ogni parte Emu distribuzione nantu à a superficia di una strata ralivata, rinfigurata da a bocca da l'arme. Fate a pasta cù rotuli piccati è fassi cunfruntassi e tagliati, per evità a perdita di zucchetti durante a cocciuta. Scaricate u pacatu in una palletula generosì di furmuggia di mantovarki o una caldera doppu greche cun oliu vegetale è coccia un paru di quaranta-cinc'anni.

In più, pudemu formà è preparalli u resto di i khani.

Avemu servitu u pianu bellu, pre-cut in fragments è pusatu nantu à un pane. Per separà, pudete serve salsiccia à u vostru gustu. Bon appetit!