U trattamentu di primavera di currant di e parolle

A primavera hè intrutu in u so propiu, è in i primi ghjorni in calore chì site di prugettu un viaghju à u situ di u paese? Assicuratevi di sguassà u ortulti è u verdura per evaluà chì i vostri vegetali sopravivanu l'invierno. A attenzione particulari à l'iniziu di a staghjunali, quandu i rini ùn anu micca avè principiatu à espansione activamente, hè necessariu di dà biscotti bush. Malinnik è i casgiaghji currant - trà di elli.

Ùn hè micca surprisa chì tutti i ghjardinari sònnii di una bona borsa di baga, ma per implementà stu sognu in a primavera hè necessariu a realizazione di parechji travagli. Circate ciò è cumu fà, avemu dicu in stu articulu.


Stage one: pulitica generica

A primavera hè un periodu impurtante per i residenti di l'estiu, perchè hè duranti stu piriu chì u fundazione di una bona racolata di baga si stende. È u travagliu cumincià cù a limpeza di boscati. Hè custruitu in a poda secca, danucatu da i malatie è i rotolle rotte. S'ellu ùn hè micca fattu, e forze vitaliche di l'arbulu seranu gasta nantu à sti branche, chì, sfortunatamente, ùn pò furnisce fruttu più. Dopu à questu, hè bisognu di taglià quelli rami di u ramu à i primi rimesse chì, sottu u capu di neve, fù pressatu finu à a superficie di a terra. In generale, nantu à l'arbulu di u meddisimu di u currant, ci vole à stà circa 13-15 i rami anziani. Preste attenzione à a cima di ogni spargente. S'ellu si hè firmatu durante l'inguernu, a questa apex deve esse agagliatu à u primu riinsju sano.

Dopu a salvezza di primavera, tutti i rami cut should be burned immediata. Perchè U fattu hè chì hè in questu ambiente salutariu chì pesti invisi, chì cù l'avventu di a primavera sò attivati. Cumu tratta di e parolle di pettine, parleremu in a sesta.

Stage duie: peste - à a strada!

Comu chjaru esse cagiunatu, u trattamentu di primavera di currant da i pesti comenza cù a ardente di ripievule di pienu, in quali pestini viaghjanu. Allora accade à scavà u sughjettu in l'arbuli è in i navi. Sta prucedimentu dà a danni à i busti è i grandi raciuni di larvule, spori. E l 'abbinimenti si misuranu in terra.

Aghjunghje, a lotta contru i pesti di a currant hè dirigita è, per questa, hè necessariu identifying l'inimitariu. Da a processà una pasta di e parolle devuelvi un tipu di questi pratiche. Se l'aphidie si truvaru prima di u caprettu nantu à l'arbuli, ci hè necessariu di trattà e piante da furanone. À u listessu stadiu un bonu resulte à scalding l'arbuli cun l'acqua furiosa. Ùn àbbia paura di dannà a pianta! Sò i parasitari soffre. In a presenza di foglie è davanti à l'apparizione di inflorescenza, purtavvi, rovi-pollastri, barrei Bordeaux è carbofos sò usati. In u futuru, a fase di a vegetazione hè senza impurtanza è medite u cuntrolu di e pesti di pascatura una - infuzione di l'agliu (100 grammi per litru di acqua, insisten 24 ore, scienza) cù sapunni di bugie (15 grammi per 4 litri d'acqua). Cinque litri di a suluzione resultanti sò abbastanza per manighjà di deci bushes.

Omoiu pòrculu hè un prublema cumuni. U trattamentu di a currantia in primavera da stu pesti hè in una puntuale è A puliticamenti rigulari di u morsu è l'arburettu cù una suluzione di fundazione (15 grammi per 10 litri d'acqua) o vitriol sulciu (100 grammi per 10 litri di acqua). A prutezzione di curranti da pesta-fungi, chjamata antracnosa, hè u trattamentu regulare di e piante cù una suluzione di frasche è di Bordeaux.

È, finitu, un pezzu di cunsiglii importanti. Prima di pruvà una nova droga in l'arburi curranti, sceglite di leghje infurmazioni! Ùn maiarà a cuncentrazione cunsigliata. Questu ùn viaghja micca aiutà à disperse di e pesti più veloce è efficacimente, ma, per contru, vi conduite à a speranza di fà una bona vittura in a cero.