Torta mandarina

A dispunibilità di mandarina in u invernu hè una cumentu bisogna per pruvà spirimendu cun simuli cigliu è cugliera di qualcosa più interessante da compota o limonaduli. Se ci hè una ragiuni (ancu s'ellu ùn hè micca) preparanu un tagliu di mandarine - una fragrant dessert cù un dulcezza attuale è frescura fresca di l'agrumi.

Torta "Mandarin paradise" - ricetta

Ingredients:

Per biscuit:

Per mousse:

Per decorazione:

Preparazione

Per fà u cuncetazione, i primi tri ingredjenti secchi sò riunificati. Pienu a mantra in un crema blan stante è aghjunghje l'ingredi secchi. Forse, fate a crema, aghjunghje ose, oliu vegetale è ciabbula. Pour la pasta finita in una forma di 18 cm è coccia à 180 gradi per 25 minuti. Cumplicitamenti genovore.

Per a mousse, calentate u zuccherinu di mandarine è dilute a gelatina in questu, allughjemu à inchulà durante 3-4 minuti. Cumpressate a suluzione di gelatina perghjuntà annantu annantu. Buurite a crema è u zuccheru finu à i cimi fermi. Pour a suluzione di gelatina à a crema senza firmà u zuttone.

Trasferisce a biscuttà in un moldu di 22 cm di diametru è pour a mousse di tutti i costi. Lasciate u mousse per friddà. Dilute l'embiu di u pezzu d'appiccicare, seguitu a struzzione è u sopra à u pastore. Trascendu a gelatina per friddà.

U cigliu di tela chocolate-tangerine più simplicità

Ingredients:

Per biscuit:

Per a crema:

Preparazione

U scopu di preparazione di biscuttimentu per questu pastellu hè simplicatu è strappatu à l'impussìzii: trasforma u mantellu duperu è u zuccaru in una magnifica crema. A la crema, cuminciate à aghjunghjendu l'ova, unu à tempore, poi pozzu in a mistura di ingredienti secchi è aghjunghje u kefiru à a fine. Pour a pasta di un paru di forme di 20 cm è ponu in u fornu durante 45 minuti à 180 °. Cool the tinsalli cumplessi.

Mandolinu mandolinu di u pasticcugine hè prestu cum'è cù a custardita classic: calentà u zucchinu di mandarina è a mità di zuccaru nantu à a furnita. Buurite u resto di u zuccheru cù i ova. Quandu u zucchinu caldi, fate cù cura di u ova di oghji cù medievuli regularmente. Dà a crema à garganta, è dopu avè principiatu aghjunghjendu tezzi di mantra. Lasciate à friddu cumpletu.

Divide u tagliu à a mità è copre ogni metu cun crema. Fora, u pastellu finitu pò esse decoratu cù una crema basata nantu à a mantra o crema, o esse "naked", chì ponu solu i lobule di mandarina nantu à a torta superiore.

Torta francese con nocle

Ingredients:

Preparazione

Unu di i mandarins hè sbuchjata è stata cun una licenziale cù u zuccheru. Bichettanu u furmagliu è l'ovu, aghjunghjenu u puree mandarin. Aghjunghjite a crema à una scuma ferma è incù a cunghjunta cù a crema di curda. Aggiunceti farina, nocciole picurini è zucchero in puli.

I mandarini u mandarin pendulum murenu è ciuscianu in circles. Exclamà i circhuli mandarin circa u fondu di u moltu è l'impiaraghju cù un furmagliu di furmagliu. Intuccerate durante 30 minuti à 180 °. L'uperme finale pò esse spressu cù un glaze fattu di u zucchinu d'u mandarin chì hà sviluppatu durante a cuttatura in una mistura cun un paru di cullini di zuccheru.