Torta di meli in casa - ricetta

Oghje offre noi ricchevuli ricette simuli di cunti di a melicità in casa, per ellu pudete cuccidu stu pranzu incridibile si avete un multivariatu o solu un pezzu.

Cume un paschinu cun u multivessale?

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Oghje di temperatura di l'ambienti cun tuttognu cun un mezcladoru cù u zuccheru finu à l'allianceu è anch'ella in volumu. Si cuntinueghja a battaghju, licentà appena in u lituu o meltu. Allora vi aghjunghje a farina di u granu cù u pezzu di furmagliu è cumincià una massa uniformi. Immediatamenti mette in a capacità oilada di u multivariate è stabilisce u modu "Bake" per cinquanta minuti à centu cinquanta grai. Durante u prucessu di preparazione, a tappa di multigradu hè micca apertu per ùn esse atteggiatu di u biscuit.

Trasferisce a biscuttata finita à a reta è a cool it. Dividisci in quattru pezzi. A più piacevule, chì era da avà sottu quandificatu, hè struitu in una foglia. L'autri trè dispiacìanu cù a crema. Per a so preparazione, pateva à a crema agria cun u zucchero di u zuccherinu, u crema di u crema è di u zucchero di vellerie. Ùn bisognu micca, ancu, per cupre a crema di u pasticcellu cù u pastellu. Pani sprinkle u pane nantu à i tanti stati cocciati davanti à u mulinu, è in sopra ancu intrugliate. Determina u pastellu finitu per cinqui uri nant'à u frigorficu per umiti.

Torta di miele nantu à una padedda

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Durante a preparazione di a pasta pè u pastellu di u melore, avemu bisognu di un bagnu di acqua. Per fà questu, in una paleta di un diàmitru più grande, pour l'acqua è u mette nantu à u focu. In un catu o pienu, chì ponu accumparassi facilmente in u primu cuntinuu, vendu u ova di u zuccheru. Allora aghjunghjenu a melatu è a mantra è ponu in un pani cun acqua furiosa. Stir the mixture until the sugar and honey dissolve completely, pour in soda and stand, stirring, finu à chì a spuma figura. Eliminate i pratici cù a missa da u focu è genaru.

Avete pour una farina patevule, amassi a pasta. Ci hè prudutti è elàsticu. Divide in sei o ottu pezzi è ripigliate quelli chì sò. Utilizendu un pianu o tapa cum'è un mudellu, avemu da u pastisceria in una forma ronda. U so diàmitru debe cunforme cù u diametru di a padedda o sia un poco ligone.

Fornamia tartufonghi nantu à una padedda secca fritta per i dui ganghi, dopu a preghjunazioni chì facenu periculate in parechji posti cun un forchetta.

Da i disciuglidi, puru, rumpere e affacciate una torta arbitraria, chì dopu à a rinfrescenza, riti o aghjunghjeghje un foglie cù un blender.

400 ml di latti pozzu annantu à u focu è caliò à foglie. In u latinu restante, dissolve fècula di patata o farina, è batte l'ova cù u zuccheru è u zucchero di vellerie. Pocu pocu, portemu tuttu u zitellu in furmagliu, trascendu custanti è coceranu finu à grassu. À a fine, tira a mantega è mesturite finu à chì disperse micca.

Pane impregnate cù pezzu di lattice o zucchero di zuccherinu è cupèrtinu cù crema. Sprucià a cima è i costi di u pasticcellu cù u mulinu seccu.

Demu u pastellu un pocu di manciari è serve à a tavula.