Torta di culla

Crucera di zuccheratura risidamente pruduttiva hà guadata u cori di i cunsumatori in u mondu cun a so simplicità è a nota cremosina crescente. Ogni cucina hè a so propria varianti di fà una postre è ogni ghjornu hè degnu di attenzione è hè bona in u so modu. Aghju prupostu una ricetta per u pastu di zucchero tedescu è dinò ancu cumu hè culuratu in u Nordu di Francia.

Ricetta per u pastu di zucchero tela francese cun crema

Ingredients:

Per asprazione:

Preparazione

In u latti quasi, dissolvi u zuccherinu di velluru è u levitu, è aspetta per a so rivitulazione in quinc'illumminute.

Dopu u tempu, mischjà a lattina è a levadura cù un oe bianche oghje è a so brume cù un battu, è poi poveru a farina di granu tamantu è cumincia a pasta. Quandu vi esse viscosu è peghjanu, ùn ti mancanu micca moltu di voi, avete a essiri cusì. Avà scrivemu i pratici cù a pasta cun un pappellatu o una tavola, è dete vene in un locu caldu per una ora. Duranti stu tempu, a massa fuglià circa trè volte, ora avà da esse impastatu è trasferitilu à un pezzu di pagliante oiled. Demu novu darà a prova per sviluppà prestu in forma per quasi trenta minuti.

Ora avemu a lubricate u dettu cù l'oliu vegetale è trasfigurate a massa nantu à u perimetru, annantu à l'oliu annantu. Muffa arta è fegate cù u zuccheru è distribuisce u mulinu di u zuccheru di u zucchero nantu à a superficia di u pastellu. Pusitemu u mozzu in un forru preinfirmatu à u 180 gradu è aghjunghje durante trenta cinc'anni. U seguitu, piglià u pastellu da u fornu, fremenu ancu in a crema è mandonu appena furnisce quattru sette minuti.

Un pastu di zuccheru pò esse preparatu in un multivariatu . Per fà questu, a pane preparata hè trasferitu à u multicast oiled and pergment-coated and left in the "Heating" mode per vinti minuti. Allora facemu un groove cù l'aiutu di un zitellu, distribuisce u pultu di zuccaru è l'oliu è viaghja nantu à a manera di "Baking" for thirty to forty minutes. Sempri, pour u tastu di cuttimentu è surtite in u modu "Cumulus" per quattru quinze minuti.

Pasticceria francese cù u zuccaru à pienu è a crema agria

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

U levitu hè dissolutu in u latto cálamo, pour sucre vaniglia, mesturà a misura finu à chì si disolvi u falla in un locu caldu per quinze minuti. Duranti stu tempu, ti faremu sparghjera ova cù un pezzu di salinu è mettite cù un batchju cù u mantellu friddu è ligheditu. Cumu cunnetta in un coltu à a massa di u lettuce è a levitu è oghji upecheddu, pour a farina di granu addina è cunglite bè. Hè bisogna una pasta viscosa pegosa, chì si mette in una preformulazione oleosa è si abbandunate per un avvicinamentu per almenu una ora in un locu caldu. In più, cun un ovu dilujatu currettamente perfittassi a massa nantu à u perimetru è a so cumpagnia cù una mistura di ova sulati è a crema agria. Allora feremu u piezzu cù u zuccaru brùchinu è aghjustassi e pezzi di mantra.

Mandemu u pastellu à u fornu calatu a 180 ° è fate aghjustate à questa temperatura di trenta minuti.