Torta "Alimentazione di i Diu"

"Alimentazione di i Diu" hè u cake chì veramente mireta u so nome delici. I so pasticci sò attenti, savuroso è bello in cunglinda di nucelli o prugne. Questu pastellu hè maravigghju per i visitori chì vulete trattà qualcosa soruce. Perchè, se sè ùn ci hè intriga da stu borsa insolitu, avà principià cumincià a preparazione "Alimentazione di i Diu" per i più boni ricetti prisintati.

A ricetta pè u pasticcellu "Food of the Gods" da un pastel rottu cù nocci

Ingredients:

Preparazione

In a tazzuletta, fate u zuccaru, aghjunghje l'ovi separati da a cinghle u frettu tutti cù cullette finu à l'aparicenza bianca. Dopu avè spreadi a crema agria di grassu è anca aghjusta. Sift the wheat flour, cunnessione cù u pane pasticcante cun un tamarzu è amassi a pasta, cum'è a crema agria di levitu. Quite fine cun una pala di un cultile chì sfamà nodi di nocci, chì avemu intruducendu in a massa chì avemu ottinutu. U fondu è i costi di a forma di tralucale scumpressate sò fugliati cun un pezzu di mantra è mette a pasta in questu. Agghiari tuttu cù una cutra durante 35 minuti in u fornu à 180 °. Allora pigliemu, avemu un pocu securizatu è uccecisamente u pastore da a parti infermiera cun un grossu 10 millimetri, è a parte supranità hè cutata cù un cuteddu in forma di cubi.

In un pappuluzzu cù parechji mureghjammi andemu da u latte cun u luglio condensatu, è aghjunghje à un pezzu di mantene bè sbattutu. Add cocoa quì, pigliate una cullette grande è ritmu tuttu in tuttu, finu à ottene una massa di una coherenza homogeneia. Spread in stu gallettinu cù un tagliu di casti in tagliu è i viaghjà cù una cullette cù a crema, per chì ogni pezzu fù cummossa.

Dopu avemu spiacciatu tutte u grigiu di u pasticcellu, chì chjattimu da a castagna dopu u furmintà è formate un pastellu di pezzu petite. Per impregnate è enduitennu, avemu assicuratu tuttu in u friddu durante almenu cinque ore.

A ricetta per u pasticcellu "Alimentazione di i Diu" cù prugne in casa

Ingredients:

Preparazione

In a farina tamanta di u livellu più altu, fate un pacchettu di polvere di puddastru. In un cuntinuu cù una crema aghju fatta à casca vuleva l'ova di zucca cù u cantu giustu di zuccaru finu. Venite per un paru di minuti cun un mezcladoru, po esse disseminatu questa massa in un tastu di farina. Aghjna aghjustà a farina di uca è moltu cunsigliu tuttu, avemu una pasta, averemu trasferendu immediatamente à una forma furmata da baking paper. Portonu a forma in u centru di u fornu è u settore à 180 °. Da u fornu piglià u bè cake fragante è aria à 35 minuti. Allora, dopu un pocu refrigerante, cambia u pastellu è si tagghiau a parti inferma in u furmatu di un cilantro chjuchegu è questu quì si sterile per ora. A parti rossu rimanenti Taglià tagliate a torta cù un filu finitu in cazzi maiuri, sprinkle cun cognac è ​​mentri noi ancu mette.

Prestu d'acqua fervente durante 15 minuti in prunes, falesa è tagliate in 3-4 parte. Exclusi un oliu artabulu è ghjuvanu cun eddu un merengue di prunes. Doppu di rinsegna tuttu cù u latinu cunzistenti, vai per dorme cù un chocolate rossu è mischjanu bè. In questa freccia inusual, avviamu i gallettini di biscuttini è a cugliera cù u culu. Tuttu stu inzucatu pupulari hè chjucu in una chjapela, cù u pasticcii, è stendu in u fretu scurdate di u pastore in un locu circa cinque.

Cake "Food of the Gods" hà una aprecia in fine, chì permette di vede l'imaginazione è inventa cum'è di decorazione cada volta in una nova manera.