Ricette per insalate nantu à a table festiva

Dopu annu à annu nantu à a tavula festiva pusendu insalati longu amici: mimosa , capeddi di pelle, olivier ... Hè chjaru chì senza elli è a festa ùn hè micca una festa. Ma tutta a prupietà di annurisce, in particulare ciò chì ci hè una longa serie di vacanzi avanti. Perchè, per diversificà a vostra dieta, è ancu per sorpresa i vostri invitati, offre noi parechji ricetti per novi insalati nantu à a table festiva.

Una ricetta per una insalata di carne cusciottula in una tavola festiva

Ingredients:

Preparazione

U porcu debite daveru, è per aghjurnà stu prucessu - tagliate in pezzi più chjudi. In l'acqua ci pudemu spicchè spices e sali. Cogliu a carne sarà circa 20 minuti. Durante questu tempu, i carotti si trovanu chjappi finamente ghiacciati o trè pi carri in coreani nantu à un rantore speciale. Fritto légumes, primi zappane, aghjunghjenu finamente cipolle finamente piccolo, sal, pepite. Frittu micca à a piacè di piacè, i vegetali devendrà un pocu duru per mastrogalli, è micca cum'è u ristorante cumunu in borscht. U cogni è i carni upirati sò tagliati cume carrots - straws. Avà cugghieri tutti i ingredienti, l'impone e pudete cun u maisyone è, se vulete, cù u ziddu di limonu.

Questu hè una insalta cusì alta è savurita!

Fettuccine celebritore, pasticcerie, u mayonnaise

Ingredients:

Preparazione

In acqua salata aghjustemu a vitella (o vagnari). A cipolla hè stata cutjata à mità di cane è pienu di marinata (acqua calenta, l'acitu, u zuccheru, u pezzine è a 0.5 cucia di u salinu). I patati sò puliti è tagliate in capannotti finchichi. In alternativu, in porghjechi, frittura in l'oliu vegetale à una crosta è u mettela nantu à una napulita per liberà l'oliu residuale. A palla si deve friquée è frittu, cum'è patate. Solim è pimentau.

Poghjenu salitu, u furmagliu, è o lenti o trè in u grossoru più grande. U vitedu tagliatu in tazzi. Nuts hè struitu cù un morteiro o un pappu ruttante. Tutte e cumpunenti di l'insalata sò spartuti in 2 parte. A prima parte di i ciciri sò spargugliati è regnati di u mayonnaise, sprudle cù cucumari, pusau u vitellu, cipolle è a majore. U vinu u ova cù u maone, u furmagliu nantu à a cima. Allora ripiglie e tagliate altra volta, è decorate cù inturno à nantu à a cima. U maone hè megliu per piglià in un tubu o un pacchettu, induve hè necessariu taglià a schiera. È altri, vintu in una buttiglia cun un pezzu finu, perch'ellu pò esse spressatu cù un magrettu ghjustu è cusì ponu un muvimentu ligne nantu à e strade. Inutili, se spieghjanu cun una cullette è di sparà, i stati sò prescelti, è l'insalata perde u so altezza.

Insalata facile in una tavola di festa senza mayonnaise

In vacanze nantu à i nostri tuli l'abbundanza di amoriade di mayonnaise hè longu cunsideratu a norma. Oguzione oghje u primu locu in u scrittu di i carchi, perchè sò assai cori è savuroso. Ma certe volte vulete manghjà qualcosa lumera (per ùn avè micca caricaturizà u stomacu), ma micca menu savurosu. Avà vi cunsiglià a ricetta di una insalata faciale è diliziosa cù u fegato di pollo.

Ingredients:

Preparazione

U fegghjinu hè bè rinfriscatu, avemu libbiratu di "obtoshi", ogni pocu hè chjappu in mezzu, se u fegatu ùn hè micca cutu chjucu. U peccatu hè limpiatu da e crescenu in i piatti. In a padedda, funnassi u meli è assai un gran focu caramelizza a peara in u meli durante uns 2 minuti. Ùn ci vole micca diventà brutta o rasturnata. Meli hà deve appiccate ogni pocu. Vulìammu a pezza finita annantu à u pianu. À a listessa fritta, drip un pocu oliu è ancu culpisce u livante. Hè ancu esse sbulitatu per enfasi. In l'insalata, ripiglià i foglie di a base (lettuce o col), pour pour u corn, frettu u furmagliu, aghjunghjenu a pera è u furu. Allora l'insalata ferma cinque minuti, perchè u zucchinu di a pera è u furu impugna u restu di l'alimentariu. Per a salsa di maltu, a mustarda, a salsa di soia è u zucchero di limonu. Pour the sauce before serving and mix.