Pudete u dulce à perdente di pesu o micca?

Ci hè prudutti chì ùn sò micca solu sapienti, ma ancu utile, è l'usu da quelli chì sò nantu à una dieta hè ghjustificata. Tali produtti maravigliose inclusi u biscotti più delici - sandia . True, assai dubbî: ùn ci hè una pepite chì perdi u pesu pudete o micca.

Perchè hè a sandia?

A maggurità hè cunvinta: a padedda hè utile, è ancu nantu à una dieta ùn hè micca contraindicata, perchè in a so cumpusizioni ci sò parechji cumpunenti necessarii per a salute umana.

  1. A Sandía hè quasi u 90% d'acqua, è u so qualità calibrativu hè solu 25-28 kcal / 100 g (secondu u gradu è u gradu di manicure), perchè a quistione di u fighjunu aiuta à perditu di pisu, hà una risposta positiva.
  2. Contene assai zuccaru, in particulare in a forma di fructose , ma cun consumu moderatu di dulcezza ùn pruvucarà micca un dannu seriu à a salute.
  3. A dignità incondizie di e boni dolci hè un cumplessu di vitamini chì furnisce servizii impalpali à u nostru corpu. In a so cumpusizioni, vitamini di u gruppu B, è ancu A è C.
  4. In a pasta di pavone, truvà l'acidà folicu, chì impedisce l'ocurrence di anemia, atherosclerose è ischemia. Inoltre, ci hè una cascata integrata di trace elementi, inclusi: potassu, ferru, calcium, zinc, fòsfori, iodine, flúor.

È sempre utili?

Se ùn avete micca cunnisciutu ancu chì a dulce afecta a perdita di pisu, nota chì a so carne hà attivà i purificate l'intestinali, a liberazione di toxine è toxine, chì vi permette di reduzzione di pesu è liberà u corpu da rumpicci fecal.

A strada, vale nutà chì micca solu a pulp, ma ancu u zuccaru, a sementa è ancu a cudi di sandia sò pruprietà benifichi. Sapendu l'effettu pusitivi di u dulce à a perdita di pisu, assai crèdenu chì pò esse manghjatu tuttu u ghjornu, cumpresu à orquestra. Eppuru, nimu pruibisce di manghjendu una pappu di cena per a pene, per suprattuttu, micca più di 1-2 fette: nunda di terribbili sarà micca in questu casu. Tuttavia, ùn si scurdate micca quellu chì hà un'urganu diureticu, perchè esse preparatu per u fattu chì ùn avete micca amparà cumu durmì tutte e nuttata longa finu à a matina. Inoltre, si in u ghjornu hà un'effettu pusitivu in a funzione di rimanni, da a notte ne chjate, chì ùn hè micca bè, perchè per quellu chì soffrenu di malatie di rina.

Tutti issi debuli eliminate a dubbita per vede si Sanderme aiuta à perdente di pesu, ma per ottene un risultatu pusitivu, ùn valuta micca

Sì sti règule simplici sò osservati, pudete pèrdite quantunqua più è ùn ne perchè micca dannu à a salute.