Pork shank - ricetta

I pezzi perti di pezzu per parechji sò qualchì cunglinda è inaccessibili. Ma in fattu, questa hè una opinione erroneu. U porcu in a so peculiarità esige, per suprattuttu, un trattu longu di calore, ma altru o tutte l'azzioni di u prucessu tecnologicu sò simplici è ancu una mistressiera senza sapienta vippalla.

Avemu duvutu pruvate a ricetta per cocre una cuddana di bocca è incridibile piquant in a cerveza bavariania, è facenu ancu un bòddu delicious chì ùn hà cambiatamente ùn sustituisce micca i prudutti di pezzi. Tandu vi maravigliate di u gustu incantevule di sti pezzi è simplicemente simpaticu, anche a durata, a cucina.

A ricetta per u cuncetu di porcu in Bavarian in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Prima, avemu preparatu u timore di porcu. Se ci sò pezzi, ci scorchemu nantu à u focu, è pozzu arriccà sfertu sottu à l'acqua corrente, sfacciate da a terra cù un sbagliu o rascalli cun un cuteddu. Avà pozzu usà u pruduttu in un pappagallo adientu è u feraghju cù a biera à a cullezione finu à tuttu. Agghiuncinu a listessa lamparella chjave enterta è e razzi, toscuni chiuve, salini è foglie foglie è fate nantu à u focu moderatu da dui à 3 ore, secondu u grandezza.

Dopu quì, scumpressate u pilch di u calchinu, imbruttatu cù denticulusi purificati l'agliu, fricciate da quì sopra à a mezora di a mustarda è di u meli è mette in u fornu, pre-cali u 210 gradi. Mantene à stu pratu di tempurita finu à ottene u gradu di daveru, apertu pericientamente u furmagliu è rippliu a rota cù i zizumi da a bacia.

Roto di frasi di porcu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

I rotuli di cibo sò priparati è furmuli. Scorchè e tingi chì esiste ancu lavatu à u pruduttu sottu l'acqua, scraping the dirt. Allora pozzate u pruduttu in una puchina è di scorri finu à u chinu tutale è un pocu acqua più filtrata. Ci aghjustà aghjunte e raghje sbuchjulati di tagliola, carotta è l'api, u focu tutte, ci arrheru filu di pezzù biancu è fragante è di foglie di laurel. Agghicà u salinu à l'acqua per ciò chì hè salitu ligeramenti di salitu è ​​mette u cuntinuu cù u cuntenutu nantu à u focu. Dopu avutu fervogliu, rinfriscà a spuma è coccia in un caldo da due di dui à trè è un medievu, dettu a grandezza di u pruduttu. Per via di u risultatu, u gradu di prontitudine deve esse tali chì hè pussibile facilità à sferisce l'osse da a polpa.

Quandu ci hè prestu, pigghiarè u toccà fora di u pane, di cutà da u cussus meiu è ripiglià l'ossu. Fate a terra, è poi staghjone a polpa nantu à u perimiteru tutale cun pepite negra moltu o un pezzu di pezzi, cunfittite cù l'agliu di terra è, se ne necessariu (se a carne si hè salitu). Scuzzulate a carne aghjustendu a filetta di alimentazione cù rotuli è rinfrescate cù cura. Pudemu un rollu per duie o trè ore sottu una stampa, è poi pozzate in a frigorifia per un frizzamentu cumpleta.