New details of Angelina Jolie in Paris: una reunione cù Brigitte Macron è una visita di u Louvre cù i zitelli

U ghjornu prima d'aiutò fù cunnisciutu chì a stella di Hollywood Angelina Jolie vi a Parigi. U scopu principale di a so visita à a capitale francese era un cuntrattu firmatu previamente cù a marca Guerlain, chì l'hà sceltu com'è u so ammasciatore. Malgradu u formatu di l'affari di u viaghju, Jolie hà decisu di piglià i so sei figlioli cù l'oghje è oghje l'attrìghjia appare cun elli in publicu.

Angeli Jolie cù i zitelli

Jolie cù i zitelli di una scursioni in u Louvre

A matina di u ayer à a famosa attrice è Maddox, Zahara, Pax, Shylo, Knox è Vivien cumincià cù u fattu chì arribanu à u Louvre. Angelina decide di mostra i zitelli un di i più grandi monumenti storichi di Francia. A tour di u famusu museu durò parechji ore è duranti stu tempu a guida persunale, da quale Jolie hà pigliatu, puderia cuntà di u Louvre è risposta à e dumande di a famosa famiglia. U più interessante hè chì ancu per esse l'avvene chì Angelina prova di vestitu assai elegantu. Ùn avete mai vede jeans è sportivi, è inveci, i scarpi calzati è eleganti vistimenti. In questa volta ancu, Jolie si sughjenu propiu à u so stile è si apparse vicinu à u Louvre in vistimenti di colore nìvuru. À a celebrità, pudete vede un casalettu, un mantellu cù manichi inudelli è scarpi-barche nantu à hairpin. Per fà l'imaghja cumpleta, Angelina hà pigliatu un saccu negru livellu, hà fattu un bruschissimu cumpostu, cun un enfasi di u labbra, sottucartificà cù lipstick rossi è u so capeddu era dissolutu.

Leghje ancu

Reunione Jolie avec Brigitte Macron

Doppu chì a tour di u Louvre era in più, Angelina è i zitelli riturnaru à l'hotel. Allora, hà cambiatu in un casu elegante bianchissimu cù un bascu da a marca Roland Mouret, vale quasi 2,5 mila dolaru, tira un mantellu grisu nantu à e so spalle è passò à una reunione cù Brigitte Macron. A strada, sta volta l'imaghjini di a celebrity hè stata supplementata cù i scarpi beige cun tacchi alti è u stessu culore cun un saccu. L'iniziatura di a stampa di tete-a-tete hè stata di Hollywood, chì discutissi cù Brigitte u so ultimu viaghju à u campu di refugei siriani, hà suscitatu u tema di a violenza contru i donne è l'educazione in u paese è in u mondu.

Angelina in un vistitu da Roland Mouret
Angelina Jolie è Brigitte Macron

Quandu l'alleanza di i straneri, u riunione di dui celebriti durò micca più di una ora è si era in English. Dopu à quella, Angelina andò à a boutique brand Guerlain, ch'ella visitò aieri. Ci era a celebrituria stete a meza ora, è quandu surtendu da a tenda, era vicinu di una folla di fanatichi. Malgradu u fattu chì Jolie sempre cumunicava cù i so fanni, ùn hà micca fattu u ghjornu di l'annu. I guardi abbundanu inturniatu a celebrity di Hollywood è ùn permettenu micca chì i fanatichi righjunghjini à Angelina. Dopu chì l'attrìzia passò à u carru, hà fattu una manu à a manu assemblita è scumparu in una direzzione ch'elli ùn anu fattu.

Visita Jolie boutique Guerlain