Pesci sicchi di pumati

A frebba noi vulemu vulete cocerà qualcosa originale è insoliticu. Inoltre, hè prestu, simplice, savuroso è utile. Portonu in i vostri accettati ricetti di pisci fugliati cù i pumati. Per fà cogliu sta platu hè un piacè, è u so gustu certamenti superarè e vostre expectazione.

Pesci cù i pumati in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Scupremu per cogliu u pezzu cù i pumati. U pumu sò lavati, tagliate in tagliati chini circa à 1 cm di grossu. Si i pumati anu u pilu spiritu, hè megliu per rinfriscà prima, aduprà legumi durante 30 segundamenti in un acqua fughja brutta, è da trasmissione à l'acqua fredda. Hè desirabili d'elegite un pesciu chì ùn hè micca ghjovanu è micca seccu. Sì u pezzu hè immobiliatu, andà da esse scrotegate da prima per voi chì u ghjientu chì hè nantu à quale si funnu, è fretce l'acqua cun gentilezza.

Allora piglià una piccula staghjoni prufonda, cogliu cù filu è a lubricate cù oli vegetali. Dopu quì, pusate i filieri di pesce in una fila, sprinkle cù l'oliu, scuzzulate un poco è scuzzulate cun ogni spezia à u gustu. Nantu à u pesciu, fate mette u fette di u fugliale di tomate, pìcculeghje u salinu è a pepite. Pudemu a pane nantu à u fornu è aghjunghjia i pezzi à una temperatura di 220 gradi per 30-40 minuti, secondu u tipu di pesci è u spessione di i filetti.

Peixe cù i pumati è u furmagliu

Ingredients:

Preparazione

U furmagliu hè sparatu è calore à 220 gradi. Tagliate e porcelluzzi, salinu è pimentu. Tomate finamente chinu finchinu, è furmagliu trede nantu à un grossneru gruzzo. Scopre a buccia di panificate cù un papele di furmagliu è pona u pezzu preparatu. In cima, coguanu cù fette di tomate, sprinkle cun u furmagliu è fassi nantu à un forchetimu caliu. Agghiolu u filettu finu à ch'ella manghja durante 30 minuti.

Peixe in foil cun prugne

Ingredients:

Preparazione

Limemu a pisci, lavenna, a secca cù una siccica, sguassate i boni enormi è fegate à pruvà cù u salinu è a pepite. U pumu uccidinati in i circles, aghjunghjenu a salazione è l'impone e nostre pesci. Dopu avemu spulatu u pellega cù u zuccaru di limonu, avemu spianciatu a cipolle grùattina da a cima, ripiglià tuttu u papila, si spargiu in a griglia è u mette in un forru preinfirmatu. Dopu à 30 minuti, i pezzi sò aperti è fugliati per altri 10 minuti finu à l'appillazioni appetitiva si prisenta. Prune, pêche, tomates, servitori à a table, calda con patate fritto o pate fritte.