Natale cascata

Stollen (Stollen or Christstollen) hè un lugiziu di Natale tradiziunale cù un stuffing di pezzi è frutti cunfitti o cun mazzulanu, frutte, castagne di pepite. A ancu ancu u furmagliu hè preparatu.

A prima esurtazione scritta di u Stollen data di u 1329. Hè preparatu da una pasta di levitu pesante cù l'observanza di

Certi proporzioni (per 1 kg di farina di triglialu - 300 grammi di butta è 600 grammi di frutti cunfitti), anche, sicuru, tutti i cunfisorii è ogni ostrona tedesca anu a so ricetta di Natale per u Stollen. Doppu di u furmintimentu, u caldi di Natale stanzu di furia di Natale hè riditu cù un mantellu friddu è sprinkled cù u zucchero pulmuniu. Cunsigliu prestu curretta pò esse emmagatze in un locu frescu durante di dui à trè mesi.

Questi tradizzioni tudischi

In Girmania, sò assai sensibili in a preparazione di u schottuu, parechji tipi di cunfetti di Natale sò cunnisciuti, i ricetti di quali sò prescritti rigularmente in un manuale speciale per a pruduzzioni di pasticci di casgiu. Stu manual hè statu sviluppatu da u Ministeriu di l'Alimentazione, l'Agricultura è a Proteczione di u Cunsigghiu di l'Allemagne. I cuntadori chì pruducanu stollen per a vendita, devenu strettu à a furmazione stabilita. U più famosu hè u Dresden Stollen, hè ancu una marca giugrafica riggistrada cun un stampu especial. In ogni casu, cunfisori creativi alemani ponu accade à i ricchezzi Stollen è participanu à a cuncorsa federale "Stollen Zacharias", esercitata annumente. I vincitori ricevenu un premiu speziale - "Stollenoskar" (Stollenoskar). Oghje, assai panificarii di cunfisazione offre una versione nova di a prova per cumbattenti cù ingredienti calori caldu. Prufessiunale è cumplimenta, utilizendu, per esempiu, cranberries, albicocchi secchi è parechji altri cumpunenti.

Cumu stufò Stollen?

Ingredients:

Per u cumplottu, bisognu:

Preparazione:

Eccu a ricetta tradiziunale di shtollen. In a sera, preparanu e frutti cunfittuti tritughjiti è pasciuti, pasciani u ronu è lasciate per a notte. In a matina avemu appruntate u sceccu: u levitu novu hè struitu in un grande latinu, diluita cun u latto cálamo, aghjunghjule alcune di zuccaru è poverà a mità di a farina tamanta. Tagliate a tazza cun una spugna è ponu in un locu caldu per 20-30 minuti. Quandu l'opara hè adattatu, intervene à pocu à tempu cù u resto di a farina è di u zuccheru. Aggiungere vilaillina, buccia di limone è liggeru aghjustà. Mettite è aghjunghje un mantellu rossi. Aminatecimi curazzà a pasta, fate nantu à u tazzu cun una tela è a volta di novu in un locu caldu per una ora. A pasta debe crescita in u volumu duppu duie volte; avemu a scuraghu, avemu averemu è avemu da lascià per avvicinà à calore una volta.

Adding stuffing

Passi, imbottitatu in rumenu, ci arrberemu in un colatore. Dopu chì a pasta hè doppia di a seconda volta, pane 2 pezzi rondi circa 2 cm di grossu. In cima di a massa, stendu i panii manufatti, l'amanduli piccu è i frutti cunfitti. Scopre i vaghjime di u pastellu flat è Unmezzuamu finu à chì u riposu hè distribuitu ind'u uniforme nantu à a massa. A manu, vultemu un rectangulu da a pasta, fate l'arme nantu à u largu latinu à u centru, trasfurmannu a prossimu di una punta più largu da u mezzu (sta forma di l'stollen hè da u fattu chì simbulizeghja u zitellu di a criatura). I disticci sò una piccula volta.

Aghjunghje un pastele

Pudava u pichju nantu à una vaca di furmagliu, oliu, coperta cù una napulita è lasciate per fà una volta di una ora. Agghiunciu in un forno calatu à 180 ° C durante circa 1,5 ore. Senza piscia cù e so grasa cun una mantova è sputisci cù bracciu. Servite Stoll bè cù tè o caffè frescu.