Levede patties in u fornu

Ci hè molte di tippi di cunfermiera, ma ognunu sapiamu chì sò i più freschi di a fugliale di levadicoltura, furnite in u fornu. È se fate tuttu ciò chì esattamente sicondu i nostri ricetti, pudete esse garantitu un resultat impeccable.

Ricetta per u frasche di levitu di u kefiru cù u cracu in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Cumu cammara à u focu di u kefiru, fate un pocu in un capu chjucu, in quale aghjunghje un pezzu di levadiziu è ghjustìtevi completamente. In u kefiru nun utilizatu pour a margarina fridda cù l'ova oghje appressu à questu. Pour u levitu da u tazzulaghju, aghjunghje u sali è fate beni. In u sedimentu, fate a farina è cernigliavvi in ​​a mezora da u iogurtu è u levitu, è appicultà a pasta di levitu di levitu cù mani neve. A pasta resultante hè stata in un tastu durante 45 minuti.

In a cuntera pour l'oliu di girasole è calori finu à chì una vintura fragranza vene. Ci putemu finische finmente diced cipudine è passene finu à l'apicultore chjaru luminoso. Prudutti di a codina rapida da u ghjacciu, fremuli l'acqua fredda è torrantate di scinniri, poni in un pappu con sauté con cipolle. Fritte a col è finu à questu staghjunamentu finu à u principiu di marrone. Allora aghjunghjenu 0.5 cupple d'acqua per cupà cun tastu è, dopu a riduzzione di u gasu, stufa a so col pè 15-20 minuti. Pudemu u rilassante dispostu in un grande è largu platu in modu chì pò fraccià più veloce.

Dighjà più crescenu in u vulume di a pasta addulurata cuncessione nantu à una mesa di farina. Forma da una pasta di levitu, una salchicha grossa, chì dopu dividita in pilli. Pigliemu a bola è agljena cù i nostri ditte in un pani toru, u centru di quale hè chinu d'una cullette di col. Sugnu e stràccia l'edge di a torta pianata, ammucciendu a culata di u culore. Flatten un patty little with your hands and lay it on the sheet baker, coperta tutta di pergamena. Quandu u fogghiu hè chinu di tufonzo, fegate cù l'andatura è fate tutte ciò chì in u fornu, cale à 195 gradi. Dopu à 30 minuti in u fornu rimanighjate u pienzu di savore cù u cracu!

Dolci, pezzi di levadulidi cù una pasta di sopra à u fornu

Ingredients:

Preparazione

Cù un mantellu rossu, rende a farina più altu. In acqua calidez, mette un pezzu di levitu frescu, aghjunghje u zuccherinu è un pocu di salitu. Muzzicò, dissolvi tuttu u levitu per purgà e sviu in un cuntainer, induve a farina era chinu. Utilizendu una furcedda, agitarete l'ovu è purtava in dopu u levitu. Cù un pocu tentativu, amassi una pasta strapata, ma di moltu. L'avemu dividitu in 5 o 6 parte, chì ognuna esatta in lichni fina è aghjustemu ognuna cù una margarina brutta. In a forma di un munzone (unu nantu unu) aghjunghje tutte a massa, rotulu, cose cun un film di nutizie è mette in u locu per 20 minuti.

I corsi freschi è culioli sò lavati in acqua è si separà tutti i bachi da a petra. Pùa arricchisce cù u zuccheru è, dopu à l'imbulighjate, andemu per a prova. Farina fridda, avemu da rinsignà immediatamente è rintulu. Tagliemu tagliatu cù un vetru, fate elli cù pezzu di ciliegie e formate corti. Pusillate nantu à un pergamonu in cibo in una vacanza di furmagliu, grizzju cù l'ghjuvaggiu è mette in un furna cale à 200 gradi. Dopu à 25 minuti pudete apre u zuccherivi diliziosu.