La Glorieta


A parte antica di a cità di Sucre ùn hè micca vain includita in a lista di u Patrimoniu Culturali World di UNESCO. Questu hè duvuta à u fattu chì ci hè un grande numaru di edifici antichi, trà e quali - è u palazzu di La Glorieta. Hè stata custruita in u 1897 è hè un excelente esempiu di quantu parechji stili d'architetti pò combinà in armòia in un edifiziu.

A storia di u palazzu di La Glorieta

U primu pruprietariu di u palazzu di La Glorieta, o Palacio da La Glorieta, era Don Francisco Argandon è a so moglia Clotilde. U nòvuru donu appartene à i mines d'argentu in Potosi , un banc, un grande nume di antichi è ghjuvelli. Don Francisco Argandonu hè statu Ambaissador di Bolivia in Russia è in Francia. In cunfrontu cù a so moglia, funnaru diversi refugghi per i zitelli, donu soldi per a custruzzione di facilità suciale. Lu papa Leo XIII, impressuatu da a grandezza di e donne di a famiglia di Argvanda, li cuncede i tituli di un prìncipe è una principessa. Malgradu u fattu chì Bolivia hà mai avutu una munarchia, u princicu Argvignu hà decisu di custruisce un veru casteddu per a so famiglia, chì chjamò La Glorieta.

L'unica famiglia aristocrática di Bolivia ùn era nessuna eredi, perchè a storia di u so tipu finita in u 1933. Dopu à a morte di l'espunenti in a custruzzione di u casteddu di La Glorieta, era una academia militare. In u 1970, u palazzu fù premiatu u tìtulu di u Casteddu Nazionale. Da u 1987 à u ghjornu oghje, La Glorieta hè un museu statale apertu à i visitori.

Stile architettonicu è funnali di La Glorieta

A principale principale di u casteddu di La Glorieta hè in a combinazione harmoniosa di i seguenti stili architettoniali:

A principal parte di La Glorieta hè ghjucalizata in u stilu Florentinu, altri stili hè riflettutu in i turri di u casteddu. L'internu di u palazzu hè chjucatu cù marmurallu, stuccu, vitru è mosaicu. La Glorieta hè un esempiu excellentu di eclecticism, induve a mezzione di stili in una sola struttura mira assai biologica. Contra u teleniu di l'attrazioni restu di Boliviana, questu pò esse sicura chjamatu u benefiziu di a Glorieta.

U casteddu conta 40 chambres. In ogni di quellu chì hè statu cunservatu a decorazione di a stampa appressu. Eccu avete vedutu una tavula grandi, chì era prisediat prima di u prìncipe è a princesa Arganzu, è una chjuchevule grande chì i caliò in le nuvole.

U territoriu di u casteddu La Glorieta hè imbruttatu in a forma di un giardinu in u quale anu sculptured and sculptures.

U Casteddu La Glorieta hè un locu piacevule cù l'exuberante vegetazione. Questu hè un veru casteddu di a Principessa, chì vi ricurdavanu di un conte di fabulosa fabulosa di i zitelli.

Cume arrivare a La Glorieta?

U Casteddu La Glorieta hè di circa 5,5 km da u centru di Sucre. Propriu hè l'academia militare (Liceo Militar). Dunque, in a strada di u casteddu avete da passà per u checkpoint. U casteddu hè ponu ghjunghje à pezu, longu a strada chì hà studiatu u so l'ambienti. Pudete ancu piglià l'autobus numero 4, partendu da u centru di Sucre , o piglià un taxi.