Volcano Ishluga National Park


À grandi grandiose da l'altri riserve naturali, hè u vulcanicu Islega National Park, chì appartene à a regione di Tarapaca, Chili , capu u territoriu di cumunità cum'è cumuni com'è Kolchane, Uara è Kamina. A decisione di creà era fatta in u 1967, ma li cunfini di u parcu hè statu finalment stabilitu solu vint'anni dopu. Dopu avè visitatu, pudete apprezzà bè vistos è vedere i pittori visos naturali.

Descrizzione di u park

U paisaghju di u parcu hè assai diversu. Siccomu a riserva hè situata in l'Andes, a so altitudine varieghja da 2100 à 5550 m, l'area tutale hè 1747 sq. M. Questu hè appressu u nivellu attiratu da u puntu più altu di u parcu - u vulcano Ishliga , u Parcu Naziunale hà u so nome in u so onore.

In questa picculi di a muntagna ùn finisci micca, perchè ci sò Kimsachata , Tatahachura è Latarama . L'altezza di e trè muntagni ùn hè micca menu di 5000 m.I turisti visitanu u parcu ùn solu per admirar el vulcano è a muntagna, ma ancu u fiumu, i laghi. U fiumu più notori chì flussi à traversu u parcu hè Arabila . A so fonica hè nantu à a stampa di a merana di a Mountain Kimsachata .

U pani in una larga varietà sò truvati vicinu à u lavu di Arabilla è Parinacota, è a so prufundità sò chini di pisci è varie crescenu vicinu à l'acqua. I Mameli sò ancu rapprisentati in una larga varietà nantu à u territoriu di a riserva.

Cosa da fà in u parcu per i turisti?

Prima di tuttu, i viaggiaturi deve esse libri una scursioni. In u Paese Nazionale di u Volcano Islub, sò stati creati speciale, sicondu i turisti sò tenuti. Durante u caminu, pudete vedere un paisaghju magnifique, intricate, fauna insolita, per esempiu, u flamingo chilienu, in quantu e spezii rari di i pani.

I turisti si veru interessate in l' altupianu di Puchulcida , chì hè cunnisciutu per i so guègire è e surgenti termali. A temperature di l'acqua ùn lasciassi micca sottu à 85 ° C, dunque a capacità di fogà caldu di u percorsu ùn hè micca misstu da alcuna turista. Per vede cumu u calore hè fughje da e gripe in a terra, per a maiò parte, hè pussibile à l'alba è in l'invernu.

In più di a bellezza di u paisaghju è l'osservazione di u mondu animali, i viaghjatori sò invitats per passà a cultura di l'indiana Aymara. In u parcu sò tutti necessarii per questi artefatti è paesi. Hè interessante per vede a chjesa di Ishlig, u cimiteru di a tribù è l'altru patrimoniu culturale.

Cumu à u parcu?

Per l'entrata à u parcu ùn avete micca devenu pagà, è hè più faciule per acquistà vicinu à u paesi di Kolchane. Pudete sceglie unu di i dui riti diventiti - Laguna Arabilla Pukara de Isluga. A durata di u primu hè solu 600 m, ma a seconda strada stendi per 3 km.