Cattedrale (Potosí)


Potosi hè unu di e cità più altitudini altitudini in u mondu. Stu locu assai pupulari hè situatu in a parti cintrali di Boliviana . Dieci di millaie di curiosi turisti vennu à vede a "capitale di l'argentu di u mondu" cù i so ochji. Va a scopre a cità è a so antica architettura, assicuratevi di visità a cattidrali di Potosi - u principale fito riligiosu di a cità.

Chì ci hè interessante nantu à a catedrale?

A cattidrali di Potosi hè situata in u core di a cità di u stessu nome, nantu à a Quadratica u 10 di Novembre. U bastimentu hè stata custruita in u 1808 è u 1838 in u situ di una antica cresia, chì, sfurtunatamenti, era distruttu in 1807.

U tempiu hè fattu di petra, è a so architettura traccia i motivi di u baroccu è u neoclassicismu. In ogni casu, si nuta chì l'aparenza di a cattidrali hè più modesta è imparace. L'internu hè ancu cun ligne, ma hè più di una dignità ca un difettu.

Arrampendu l'escaliati spirali di a catedrali di Potosi, puderà vede a cità in dettu, da quì pudete vedere una bella vista di u centru è l'attraversu più primu di stu vacanze maiò.

A infurmazione infurmata per i turisti

A maiò parte di turisti viaghjàvanu per a cità nantu à u taxi. Sì avete preferitu viaghjà in tuttu cunfortu, pudete pagà un caru in una di l'imprese lucali, ma ricurdate chì per questu avete bisognu di una licenza di cunduce internaziunale.

L'ingressa à a catedrale hè pagata è hè pussibile solu cù l'aiutu di una guida. U prezzu di visità - 15 boliviano, u listessu monte avarà da pagà per l'utilizazione di càmera di foto è di video.