Topiario di boli sisali - classi maestri basati nantu à volta

Oghje, vogliu detechjarete cumu pudete creà un principale assai brillanti è bellu ghjente da bolas di sisale, chì ùn devenu micca solu per ellu, ma hè ancu un rigalu piacevule per ogni festa è festa. Questu ùn hè micca difficult, but very exciting and interesting!

Topiary da sisalu è fruttu da i so proprii - classi maestri

Per a topiary di sisal cù i nostri propri mani, avemu bisognu:

Cumplementu:

  1. Avà vi cuntaraghju cumu fà un topiary di bundle sisal. Accuminciamu cu lu cima di u nostru arburu. Prima, avemu a truvari cumu fà fà i bondi da sisal per topiary. Hè facilitu, pigliate i sisali di sfacciatoghji in pezzi è furmate i pilche nantu à i palme, cum'è se averemu un pezzu di plasticine o massa. Li balli ci deve esse fatte nantu à a taglia di i nostri mele, perchè chì u ballu hè uniformu. Ùn vi scurdate di abbandunà u sisal per potting in a pignatta.
  2. Avemu bisognu di cola braccialetti di sisali nantu à a nostra bola, mentri the mixte cù manni è fiori. Guariscenu una bola, in un vicinu à a manufattu, nò pocu distanti da u mancianu, in tuttu u globu. Ci hè bisognu di fà un pocu fiore è verdi per a nostra nostra, per creà una bella vista nantu à quì. Quandu ci hè micca quì à quì à queste stante, circundà a bola è fighjate cumu tuttu s'hè stabilitu è ​​deciseru induve hè a cima è quì hè u fondu. Quand'elli dicenu, piglià un tisoru per fuglià un pirtusone per u nostru troncu (coriu).
  3. Avemu bisognu à struisce a cola da u pistola in u burcu chì avemu preparatu per u nostru barculu, fate solu quasi guasi, è inserisci u corillu. Avemu avemu un altru furmatu è saldò i materii per u fondu.
  4. Quandu u cima hè pronta, a ponemu in un pezzu, perchè avemu bisognu di u cast. Se ci sò casi e corsi, qualsiasi materiali di custruzzione, per esempiu putty, cola per secche, pò ancu esse usatu per u sembra. Pigliate a nostra mistura, pour una quantità à pocu di acqua per piglià un gruel gruffu, u più spessu u ricu - u più veloce si secca, u licante di siccati.
  5. Avemu turnatu a nostra gruel in un pote, assicuratevi chì ci hè micca voce. Quand'elli cumpienu u pome, piglià u nostru arburu è pona in u centru, verificate chì si sviluppa ancu. Per questu, pudemu fraccià contr'à u muro o fècenu cù qualsiasi cosa, per esempiu, buttigli di l'acqua - questu hè cusì chì ùn si hè cascata è ùn ne campa. Avemu l'aspittà chì u guadiu sughjettu.
  6. Quandu u guadiu hè seccu, cumincià à appendixà e "cose" in u cima di l'arbre, quelli chjucchi sò stati foglie, foglie verde, forse forze. In u nostru casu, aghjunghje verte. Avà diceremu a nostra nostra vanda. Per fà questu, pigliate a sisal, chì hè stata aligrada iniziale è femu ferà grassu. Drip la cola vicinu à a basa di l'arbre, torci u sisalu in u circondu, è po cussa cù a stessa tècnica di scatula, à u ventile.
  7. Ora facemu i tocchi fini - seguiteremu una mela in l'erba, quizia parechji insetti, fiori, verbe. U ponsu stessu serà decoratu cù un arcu di cina satinata, anu pegatu à a nostra cola da u pistola.
  8. Quandu tuttu hè fattu, cacciammu i filamenti, u sisale chì prende. Pudete pudè cliccà tuttu ciò chì hè ridùnanu cù scissors, forsi quì ci hè un pezzu in u pezzu in un locu.
  9. Hè ciò chì avemu!
  10. Questa piazzetta pò assà bè cù l' internu di a casetta , a cucina o l' area di recreo ! Puderia diventà un rigalu maravigliosu per ogni festa!