Esercitu "Mariu"

Ogni annu u numicu di persone chì soffrenu prublemi cù a spine hè creatu. A culpa sana hè un stilzamentu sedentariu, una longa stanza in a postura malatia, cammendu è assicuratevi cù una volta irregulare, etc. Per via di cunsiquenza, prima o dopu, sorgiunate sensations doloroso, è pudete trattà cun elli cù l'aiutu di l'esercitu di u Patuu d'Oru. Hè impurtante impregnassi cù u prublema, piglià in contu di i sotutti di a tecnulugia, per ùn aggravate a situazione è micca per dà a spine ancu più.

Beneficii di l'eserciziu "U Goldfish" per a spina

Sì dite questu fracchezzu duie volte à u ghjornu, pudete cuntà stu benefiziu:

  1. Diga a spine, chì allughja u dolore, è anche u migliu u flussu di sangue à e vértebri.
  2. Improveu u travagliu di u sistema nervu è u cori, chì aiuta per esaltà l'stress è l'stress.
  3. Ci hè rinfurzatu l' immunità , chì reducesu u risicu di l'infezzjoni da virus.
  4. U travagliu normale di l'intestini, chì aiuta à trattà cù cunstinuzione è altri prublemi.

Cumu faciete l'eserciziu "U piobu"?

A tecnica di fà stu sforzu pò esse divisu in duie etage: preparatoriu è basic. Prima, un warm-up hè fattu per preparà i musculi è ligamenti. Pòviu nantu à a vostra volta in una superficia dura è liviana, chì hè, hè chjaru chì u sufettu è u lettu ùn si sò micca bè. Pudete cuntribuisce à e mani darrere di a testa è i peri, pruvate a tiràppellà cumercii. Mantene i vostri pezzi, cù i vostri punti chì ponenu enfasi in u pavimentu, è ponenu i calcutti nantu à sè stessu. Tutte e parte di u corpu si deve firmà pressu à u pianu. Dopu setti cuntatti, cumincianu a scappari di latu à u latu, stinzendu e vertebra. U taleddu di una perna hè diretta davanti, mentre i dui mani sò stati mute in a direta opposta. Repetite u listessu in l'altra direzione. Do 5-7 reps. Dopu à questu, puderete andà à l'urdunzione principali di l'esercitu per u tornu "U Goldfish".

A pusizioni iniziale ùn cambia micca, hè stata, mantene a manu nantu à a so back, è presse u corpu à u pianu. E realizate movimenti osciloscatorji rapidu versu u left / right, cum'è un pisci. Comu u risultatu, pigliate una certa vibrazione. Hè impurtante chì u muvimentu hè in i banchaghji, ùn viaghjanu. Per cunvenzione, puderete elevà a volta di a testa è i pedi d'oghje nantu à u pianu.

À u primu tentatori di fà u "Esercitu" di u pesu, seguitate cù un assistente, perchè ellu prupone e so turmerie, dàricci in i bandei. Fate l'exercitu face à circa 3 minuti. Pianu pianu pianu centu u tempu.