Egezzii per vapeur d'adelgine

U spissore di i musculi vittimi ùn spende micca di u fisicu di una persona. Allora, a donna più aggrottu in u mondu pò avè oghje di grassu è pocu attraenti, chì, in generale, parla di una mancanza d'attività di mutivazione. Eincidenzi per a perdita di pisci di vindighi deve esse intensivi è tempu di tempu, perchè avemu parlatu di musculi veramente forti.

U cumplessu di l'esercizii per riduce u vulume di vighjà compone di duie parte - rinfurzà i musculi è stese.

Eserciti

  1. Squats - e so ghjetti, i ghjinochjati sò cunghjuntati, mani in pugni, in aspirazione si sentenu prestu, allargavanu i nostri braccia, nantu à l'exhalazione - avemu dicendu, avemu righjate a manu nantu à a cima. Ripu - 20 volte.
  2. Curnuttivi inseme, mani nantu à a cintina, ascultenu i suluzioni è goccia. Rice riune, subite à u massimu, retraede i nucali. Scalfamu 20 vede.
  3. Curniette nantu à a larghezza di i spalle, s'incentora à i metcaldi è, senza avete sulitatu, avemu "frotta" i petti nantu à u pavimentu - fracciate un pede, l'aghjustò à u pianu cun u pede, da u sicondu pede. Ripitemu 20 ora.
  4. Ci ponenu nantu à i taccasi è andate davanti è torni - 20 passi.
  5. Piglia l'eserciti 3 è 4 - do 10 "sfoglie" cù u tope, da 10 passi cù tacchi. Hè necessariu di fà circa 10 corsi di stu sercitu per vinduti sianu, altri ùn ci seranu micca effetti.
  6. Curniette nantu à a larghezza di e spalle, atticule nantu à i mischji, avemu dictu à 10 è falà. Facemu 10 avvicinamenti.
  7. Pigliemu à a riga di u ghjornu, doblegate a perna ghjusta, stince i musculi vitturi. Più avemu attaccatu u ghjinochju, u più forte u stinimentu. Cambiammu li gammi e ponu quà nantu à 10 riconche. Avemu bisognu di fà parechji.
  8. Piscianu, pusò i vostri ditte per e male. Fiddemu i nostri ghjinochjati è arregistrà i nostri peri completamente, u corpu hè invicchiatu.
  9. Per l'ultimu exercitu, avemu bisognu di una pianta o d'una elevazione; aghjunghje i calcutti nantu à a stanzu, fete nantu à i calcii, poi bassu i nostri sciculi à u pavone. Allora ci stinzanu i musculi vitturi.