Dorada cuit in filu

Dorada (Dorado) o in altru modu, rossi hè un pezzu immensu chì vive in u Mediterraniu. Hà una tina carne bianca, aroma exquisite è gustu dolci diliziu. Stu piscu hè quasi nuddu ossi, è a so carne cuntene assai microelements e vitamini utili chì anu un effettu pusitivu annantu à u corpu. L'oliu di cucina si pò esse sfarenti - frigia, stufa, coccu, cocchi.

A Dorada, labrada in foil, hà perfettanu a cena di festa. U pane finitu hè assuciatu bè cù l'alivi è u vinu biancu. Ma per appruverà megliu per cocchi riceurie o cugliera fugliale.

Dorada cuit in filu cù leghje

Ingredients:

Preparazione

U pumadoru è i pumati bulgare cun pruduttu mio è seccu cù una siccità. À i pimentari, sguassate tutte e so chjucu è un core, avemu chjude è stati. Limemu a cipudine è tagliate cù e pumati è u ginger. Pour un oliu d'olivu in a padedda, rinfriscà è diffuse l'olii cut. Frittu circa 5 minuti, trà sempre. Stagione cun saline, pepite è mischjà bien.

Pigliate u pesciu, sguassate tutte l'insidi è lavande. Tagliate a fetta di fette, aghjunghje a meza, lubricate a mezzo di oliu vegetale è fate mette in un pane di furna. Scambià i verdura è pisci, perchè i tombi sò inseriti in e fedeli di u legnu di u pesciu. Da a cima cumu tuttu cù a seconda mità di u papule è mandi à u precu furne à 200 ° C durante 25 minuti.

Dopu chì u dorado labarintu in u fornu hè casi pronta, inserisce i pisi di ghjuvanotti di u ghjuvendu à i spine di u ghjornu, è lasciate finu à chì u pezzu hè furnituatu. Stu pranzu torna assai gustoso, acquistenu un aromu maravigliu, è, grazia à i viti vegetale, serà una excelente opción per un sopfore forte.