Mezquita di u prufeta


À l' Arabia Saudita in a cità di Medina hè a Mezquita di u Prufeta, hè ancu chjamatu Al-Masjid an-Nabawi. Hè cunsideratu u segondu Santu Islamicu dopu a mezquita Proibita in Meca .

À l' Arabia Saudita in a cità di Medina hè a Mezquita di u Prufeta, hè ancu chjamatu Al-Masjid an-Nabawi. Hè cunsideratu u segondu Santu Islamicu dopu a mezquita Proibita in Meca . Eccu una di e reliie di i musulmani - a tumba di Maamu.

Fondo historique

U primu tempiu hè stata fundata in 622 anni. U locu per ellu fù sceltu per u cammellu di u prufeta, seguitu à l'ordine divinu. Quandu Mahoma marchjava à Medina, ogni abitanti di a cità offrò a so casa. Ma l'animali si detti quasi parechji orfani, da quale hè acquistatu u paese per a moschea.

U prufeta era direttamente implicatu in a custruzzione di u tempiu. A struttura hè stata locu vicinu à a casa di Mahoma, è quandu ellu era mortu (in 632), a so alcuna era cumprata in a mezquita Masjid al-Nabawi. Ci era ancu avvene suciale è culturale, sessione di u tribunale è insignava i fundamenti di a religione.

Chì hè a famosa mezocina di Medina in Arabia Saudita?

U prufeta era sipillatu in u sacru à u virtutu di a cupola verde. A strada, questu colore hà acquistatu circa 150 anni fà, prima chì era culurata in blu, viole è biancu. Nuddu chjamatu a data precisa di a custruzzione di stu archu, ma u primu menzu di questu hè stata truvata in i manuscritti di u XIIesimu seculu.

Ci sò varias tombi in u Masjid al-Nabawi:

A mezocche di u prufetacchinu in Medina hè stata dicurata cù i minaretos in cale, parechji domi e avia un pianu rectangulare apertu cù culonni. Una distribuzione simili hè stata utilizata in parechje mezchem chì sò stati construiti in u mondu. I reguli successivi decoru è anu stendu a struttura.

A mezocche di u prufeta era a prima custruzzione in a Peninsula Arica, induve l'electricità hè furnita. Stu successu succideva in u 1910. L'ultima reimpructazione grande di a chiesa s'hè fattu in u 1953.

Description de Masjid al-Nabawi in Medina

U grandezza di a mezidita muderna supera l'uriginale circa 100 volte. U so area hè più grande chì u territoriu tutale di a Cità di Medina. Quì 600.000 credevi sò stallati cun libertà, è durante u l'Hajj, circa 1 miliuni di pericri vennu à u tempiu à u stessu tempu.

Al-Masjid al-Nabawi hè cunsideratu una maestru maestru di l'ingenieria. A mezquette hè carattarizata da such figures:

I muri è i pavimenti di u tèmpiu si sò stati ammustrati cù un marmu culuritu. U bastimentu hè furnutu di un sistema di aciculadoru originali. Quì sò situati più di mila zuta, in a base di quale sò reulea e rete di metallu. L'aria chillida hè ghjuntu quì da una stazioni d'aire acondicionado, situatu 7 km da u tèmpiu. Sè vo vulete fà photo unichi di a mezidica di u Prufeta Mohammed in Medina, andà dopu à ella à a sera. À questu tempu hè sottufrisgiatu cù luci di colore. Hè più brillanti chì tutti sò illuminati 4 minareti, è sò stati à e rache di u tempiu.

Funzioni di visita

A mosche è attivu, ma solu i musulmani ponu visità. Cronicanu chì a preghiera pruferta quì corrispondenu à 1000 proposicion fattu in altri tempii di u paese. Per quelli chì vulete sughjurnà in a cità per qualchi ghjorni, l' alberghi construiti vicinu à u Masjid al-Nabawi. U più famoso sò Dar Al Hijra InterContinental Madinah, Al-Majeedi ARAC Suites e Meshal Hotel Al Salam.

Cumu ghjunghje?

A mezocche di u prufeta si trova in u centru di Medina . Pò esse vistutu da tutti i cantoni di a cità, perchè vi vene difficiule. Pudete riesce à e strade: Abo Bakr Al Siddiq è King Faisal Rd.