Brawn da un capu di porcu in casa

Ci hè parechje mutandine per preparà brawn - qualcosa à mezu à u salchicamentu , a sopfia di ciappa è di zucca. Questu pratiche nutritore hè una prima fonti di prutezione è di colaggiu (un agent gellinge chì si trova in i tendini, cartilagine è a pelle di l'animali). Seelz hà adiggerà à l'atleti, è quelli chì sò guverniantanu un modu di stilacciu attivu, è quelli chì vulianu perdiri pesu. Diciaraghju cumu fà un brawn da a testa di porchi.

À ognunu u so propiu

A ricetta per un brawn da una cappa di porcu, in principiu, hè a listessa per ogni missa: qualchissia pigghia un capu sanu, qualchissia parechje e gricchi o gaddi di un porcu. Ci sò quelli chì aghjunghjenu fasgioli o piddus in un platu ready, sò quelli chì preferanu un platu di carne senza additivu. Ci sò quelli chì formanu brawn in una film o in un ochju blu, a maiò parte di a licenza di cunghjelà in furmagli. Eppo, è stallendu, sicuru diverse. Qualchidunu bisognu di un ravane di cavallo, richezze, qualcuni mustarda , qualchissia prifirma vodka, qualchissia bevande cervexa. Ma quasi tutti vi dicu chì u brawn hè assai gustoso.

Una ricetta simplice

Ingredients:

Preparazione

Per fà un travagliu fatta di casa da a testa di porcu, elettu un bonu capu di un ghjettu pigottu. Di sicuru, frescu, divisu forsi è, preferibile, brushed. Scambià i caseri in petite pezzi, lavenu bè è fate mette in una pienza. L'acqua quandu u bravez duverà nantu à una palma sopra a carri. L'aghjustemu à u focu è ùn andà in nimu. Mentre chì u calchinu feriti, ci hè assai spuma. Immediatamente reduci u calore à u minimu è sguassate u sonu finu à chì a superficie di u calchju sighi cumpritamenti limpia. Parture da u focu à un minimu, copre è trattà cun ogni attività per 2 ore. Certu, peri puliticamenti à u pianu, rinfriscà a scuma, sguassate u grassu, seguitemu, perchè chì a furmia resta minimu. Brawn da a testa di porcu hè culuratu in a casa Cundizioni per un bellu tempu, ma altri ùn ùn turnarà micca un caldo sabroso savuroso. Dopu à una ora da u principiu di a coccia, pusendu i zappagine finta (entratu), lampi (mio, ma ùn ci ne vulemu micca), laurel e pimentu. Quandu a cassa pò mancà per darrere di e petre, i rinfriscà a cipudine è a caruta, aghjunghje l'agliu, apague u focu, copre è per una ora è menzu u scantu di u platu. Allora a diversione accumincia. Impruddinu cù e so pezzi di rasura da u calchinu, rinfriscà l'ossi di a carne, tagliate finamente è trasfiriu à i moldi. U brou restante hè filtrata (ferma un pocu) è un pocu spertu in i macchi cù carne. Quandu u brawn richezze, a move à a frigorifera. Comu pudete vede, cottura un brawn da una testa di porcu hè simplice è bonu solu.