Vechi in u stilu di Audrey Hepburn

U stilu di Audrey Hepburn hè femininu è elegànità. Questu hè u sicretu di a ricunniscenza è a pupulazione di u stilu di a famosa attrice, chì da parechji anni hà imitata in tutti i mondu.

I attrici di vestiti sò cunsiderate u standard di stile. Disegni per i film in quale hè stata stata stata - l'opari di Hubert Zivanshi. Hè stata sta moda di moda francese chì hà criatu u vestitu chjucu di Audrey Hepburn per u filmatu in a pelicula "Breakfast à Tiffany's". I carattiristichi di i vestiti di l'stella, chì facenu a so rifarenza è l'elegante - simplicità è facilità di cut.

Elementi basi di stile

E vistiti in l'stile di Audrey Hepburn sò, sopratuttu, armati netti. L'ispazi di u cuteddu sottucartitatu l'occasione di diversificà l'imaghjini è sfascià a dignità di a figura: u vestitu nantu à i straps, o a cima in a forma di un corset. Mutandine lunghezza lunga o senza manicu. Una stessa falda chì sinsibilizeghja una figura femminile o una fabulosa falda di longa durata. U collu in forma di una squadra o un barcu di cutout, chì Hepburn amava assai. U vestitivu nettu di Audrey Hepburn hè populari per parechji dicennii è a moda per ellu ùn pare micca passatu sempre.

Hubert Zyvanshi criava attire d'attrici ùn solu per u cinema, ma ancu per a vita di l'annu. In i 50 è 60 di l'ultimu seculu in moda eranu i vestiti d'istati cun una fabulosa falda, vestiti di caccia, faldes-bell, vestiti, camiceria. Culori pastellosi, bianchi, bianchi, rosa bianchi - i culori chì l'attrice preferite.

I passi favuriti di l'attrìzia sò scarpi di tufu u sapelli di ballet. E sti ziti eleganti cumprenanu perfetta u vestiti in u stilu di Audrey Hepburn.

Vestiti di cunte in stile di Hepburn

U vestu di vestiti di più famosu hè u vistimentu di l'heroina Hepburn da a pelicula "Sabrina". Un corpu strettu cù un broditu è ​​una fetta longa è sumptuosa, una cumunità pocu cumuna di tradiziunale bianca cù un broche fiasciali in nìvuru facenu stu vestitu espectaculare, luxu è memorable.

Per a so propria ceremonia, Audrey Hepburn hà sceltu un modestu modestu è un spettaculu spettaculu di vestitu: un vestitu tuttevutu è bonificatu cù un colore biancu pallidu, cù un cuddinu à tondale, tipicu per a moda di l'anni 60. Invece di un velu, un prugrama hè fattu di listessu materiale cum'è u vestitu. Stu putu hè creatu per a so musa da Hubert Zivanshi .