Quantu calori in un melone?

Quandu puderete prufittà di aromatic melon dolce in l'estiu è u vaghjimu, pudete avè una domanda, quantu calori in un melone. Parechji quì sò circà una truccu bruttu, perchè generalmente a savurina hè altamente caloria, è per quessa hè un periculu per a figura. Inoltre, un melone hè un fruttu postu simplice chì ancu i quelli chì pettini cù l'overgrastu pò permette.

Composizione chimica di melone

A pulpa suculenta di questu fruttu hè a surgente di parechji sustanzi è composti utili.

  1. U melon cuntene una gran quantitata di ferru, chì face utile à i persone cun un liveddu di l'hemoglobina.
  2. Inoltre, i frutti sò rich in iodu, stu elementu si trovi in ​​l'hormona di tiroide. Allora l'amatori di u melone ùn pò esse teme da u cattivà di iodu è l'ipotiroïdismu assuciatu.
  3. Melone porta di putassiu, calcium è magnesiu - l'elementi senza chì u musculu di u cori ùn pò micca esse funzionatu.
  4. I frutti di melone cuntenenu vitamini di u gruppu B, chì in u nostru corpu regulanu i prucessi vitale - u scambiu di prutrate, grassu è carbuidrati. Quessi vitamini also ensure the smooth functioning of the nervous system and lasting immunity.
  5. Inoltre, u melone hè una surgente d'acidu ascorbic, chì furnisce un statu di u sistema cardiovascular.
  6. In a pasta di melone, pudete truvà l'acidu nicotinicu, chì participe à i processi d'oxidazione, aiuta à sottu u nivellu di colesterolu in u sangue.
  7. Vitamina A, chì avete da manghjà un melone, aiutà à mantene i capelli, ungii è coghju in perfecte cundizione, è soporta a fonti visuale.

Beneficimenti, dannaggiu è cuntenutu calanicu di u melone

I pruprietà utili di stu fruttu savurosu sò dovutu no sulu a so ricchezza química. U melon cuntene una gran quantitata di fibra, chì aiuta à suduverà u sistema digestivu è sguassate l'excedente di u corpu. Inoltre, a fibra stalla in u intestinu una parte di grassu è lasciate, aiutendu à nurmalizà u nivellu di colesterolu. Per quessa, i nutrizzionisti ricoriscenu especialmente in u melone in i so menus à e persone chì anu atherosclerose. Tuttavia, i beneficii di e meloni ùn avere micca quì. Hè cresce chì in a carne di i frutti sò i enzimi chì aiutanu à u prucessu di a digestioni.

Malgradu questu, u melone ùn sia micca cunsumatu di editi alcoolichi o prudutti di lattini, chì dinò spessu prende à disordini digestivu - flatulence , bloating, diarrea. In generale, per sfrutta quellu fruttu megliu dopu à pochi uri dopu à u main meal. U polpa di melone cuntene carattri di caratterìzii simplici è fècula in quantità grossa in paragunazione cù altri frutti, in cunnessione cù stu pazienti diabèticu chì deve esse limitattu.

U melone frescu pò esse cunfortu dieta è utile, perchè u so cuntenutu calanicu hè abbastanza bassu - in 100 grammi di polpa cuntene circa 35-50 calori (secondu a variità). I per quessa, e persone chì seguitanu a figura, ponu accumpariscenu u lavurariu. Ma questu ùn si pò dì à u cuntenutu di calori di un melone seccu, chì hè assai volta più altu. Tali frutta candita di melone sò un valore caluricu di circa 344 calori per 100 grammi. Quì un postu di puderia infrigiunallu periculu per una figura, perchè ùn hè micca necessariu di involucrarà cù frutti canditi. Inoltre, in u prucessu di preparalli, a quantità di caratteridi senzeli crescita significativamente, è certi cumposti necessari (enzimi è vitamali) sò distrutte, è u melone seccu ùn hè micca utru cum'è frescu. Ancu quelli chì seguenu una règula hà in ocasioni aduprà à un pocu melone cunfitto in casu di i soli corsi maiori di caluri altivi - chocolate, merci o pasticceria.