Qigong pè e donne

Qigong hè una ginnastica chinesa , chì hè vinutu da noi da tempi antichi è ferma più pertinenti. Tradottu da a lingua cinese, u so nome traduce cusì dui paroli: "energia" è "gestione". Cusì, qigong insegna una persona per cuntrullà l'energia. U quellu à quale l'energia hè sugettu si pò facilmente direttamente à qualsiasi direzzione, è contru à u crescenu, è per e malatie cicatrise, è per u sviluppu di capacità fisiche. Vi cunsiderà e funziunalità di u cumplettu di qigong pè e donne.

L'occupazione di qigong pè e donne

Qigong hè un sistema assai inusual. Per a donne, suggestionu u so propiu setentà di esercizii chì si mette in tutte e caratteristiche di a struttura di u corpu femminili.

A più chjucu chì una donna riceve in u cursu di tali eserciti hè liscia è movimenti graziosa, a sexualità, a sensualità, a brilliance à l'ochji. Ladici qigong praticantanu sempri più ghjoveli chì i so cumpagni.

Ancu utilizà Qigong per rinfurzà u corpu, ma e pussibule di sta pratica sò assai più larga: per eserciziunamentu in u sistema, pò esse rimettichi di u quistu, regulanu u ciclu menstruali o rinviu l'equilibriu emozioni. Gimnastichi sò adattati per tutti l'età, ma qigong hè particularmente importante per i femini dopu à 40.

Qigong per i femini da 40 anni

L'opportunità spiciali sò aperti per un sistema tali prima chì e donne chì anu superatu a fruntiera di 40 anni è vogliu à aspittà più ghjovardi. In casu chì cuntestamente prutege un complexu Qigong cum'è ogni ghjornu, ancu quandu sò più di 50, ùn vene micca più di più di 35 anni.

U sicrettu hè simplice - qigong permette di armunizà u statu morale, allughjendu l'stress, rilassate è ancu cumincià à pensà à una manera diferenta - cuncintrani solu nantu à u bè, u bonu è u lume. Un tali l'effetti cumplessu permette avè l'invichjà u corpu è mantene a vostra psicania in l'arrangement più gracious. A cosa principali - classi regulare è un accentu cusciottu!

Qigong Exercise per a donna

Se decide di pruvà l'antica ginnastica chinesa, avete da principià cù l'exercitu femminili più simplice, chì vi permette di liberà l'estressi è senti serene è tranquillu. Cunsiddu stu saggiu:

  1. Pigliate a pusizione di partenza: i pedi sò anch'elli in spalla, appena livati. A spine hè allargata è, cù a testa, una forma verticale.
  2. Emprende suprata a pelvis, assicuratevi chì a curva in u spinu inferisce sparisce completamente. Traspurazione di pesu di corpu in piena o piani è un bacinu, sintìannusi a mità alta di corpu grossu, tranquillamente.
  3. Aghjunghjite e vostre mani davanti à voi à u livellu di i vostri alpi. Posa i vostri palme di cursa unu contru l'altri. Assicuratevi chì e mani sò relaxati, ùn deve micca tense in i dete.
  4. Piglia una alte riffrena. Simultanjamentu cù un exhalazione inchinu pocu lentamente e mani addossu, ligne fissatu in i mandà. Cundite chì i spalle ùn cambienu a pusizioni originale, è i palme hè signalatu.
  5. A stu momentu quandu e mani facenu u nivellu di a fàccia, svolge u palma di a to manu, dissemi i raspagghi e cuntinuanu a sullivà e mani. Hè mpurtanti per vede i dède, fighjulanu elli, ma mentre chì si movenu cù i pupulei, allughjenu sempre u capu.
  6. Ùn cambià nunda in a vostra postura, appughjate nantu à i vostri puntelli. Conti à quattrucci deci, pudete esse exhalate è scinniri. Quantu t'ha statu quì nantu à sta pusizione, u megliu.
  7. Fall to the complete stop, i ghjinochjeveddi voluluteghjate a pocu, mani suttili, è mette a palme di novu inturnialazioni.

Per principià, serà abbastanza per fà esse solu stu esercitu, ma u numeru di repetizione per sessione di furmazione deve esse almenu 10 volte.