Puderaghju aduprate u manghjà?

A quistione di se esse possibili di lavà l'alimentu hè longu cuntruversu. Certi anu avutu chì, nisun casu, pudete manghjerà mancu senza lavà, perchè cusì complica a digestioni. Altre parlà per u fattu chì l'acqua dopu piglià l'alimenti forti "dilute" u zucchero gastricu, riducendu a so cuncentrazione, è digrunghjendu a digestioni. Induve hè a verità?

Hè dannuu per lavà l'alimenti cù l'acqua?

Cumu spessu succorsu in a dietetica, a verità hè in qualchì parte di l'intermediu. Sì sì un persone cù una secrezione sana di u zuccu gastru, un vetru d'acqua o qualsiasi altre zitellu presu dopu è dopu à un manghjà micca esse preghjudiziu à voi. In ogni casu, si tenete prublemi stomacu, questu pò aggravate u prublema.

In ogni casu, hè impurtante cunnosce a misura. Infatti, un litru di acqua drunk after a meal hè improbabile di benefiziu. Se pensa di manghjà assai sali, postu chì vi esse bisognu à esse seduta, pudete andà per un pocu trick: bevi 2-3 vetri di acqua (pò esse chjucu acidificatu o foglia di limonu ) prima di manghjà. Sera sorpresa, ma dopu chì pudete manghjà ogni cosa, è a sete ùn serà micca forte com'è solitu dopu avè manghjatu i manufattie salate!

Per lavà o verbi?

Ogni omu pò decide una pregunta per elli. Sì dite à piacè un bicchire di un bevande à lunch è à pocu dopu, è mentre u vostru corpu rileghjanu bè à questu - cusì hè u regnu ottimali di vinu. Eppuru in parechji rispetti hè una cosa di abitudine.

Argune nantu à a quistione di se esse possibili di lavà l'alimentu cù l'acqua, vale a pena ricurdà l'observanza di u regnu di beju in generale. Pigliate a regula di beure, almenu 6 vetrichi d'acqua per ghjornu, prima di colazione, trà e manciari. Comu regula, e persone chì facenu questu, quasi ùn ne necessite micca un vetru di bè da dopu un lunch o cena in solitu.