Tacchi di ghjuvintu è di piani

Ricertamenti, i scarpi cun u piuvieru è a piattaforma custituiscenu un cuncorsu per valdi di moda in a foresta. Malgradu u fattu chì un altru puntu è una scarpa in una cumminazione cù l'altri dà un strumentu pocu bruttu, i diseggituri ùn abbiusanu micca di presentà sti scarpi in ghjochi di moda. Dopu tuttu, in i tempi staghjoni, a feminità, u romanzu, l'eleganza sò sempri criscenu in u cuntrastu. Un gruppu di vestitu bonu, pantaloni stretti o una ligera faldita cù i scarpi di stu disignu, sughjate nantu à a bellezza, tenerezza, elegance.

Zapatelli di moda cun u piu

I primi mudelli nantu à u punteddu è a piattaforma appartinevanu a versione classicu di i scarpi è diffirìanu pocu di l'altru. Ma cù ogni nova stagione, i diseggiani aghjurnà l'assortiment di such shoes, chì offre una scelta creciente, in u stilu è di u disignu, chì aiuta à e donne di a moda per esistene è spencianu l'individualità:

Scarpate cù u pilu di u ghjuvatu . I mudelli cù u piuvale di più di ten centimetri sò cunsiderate i più populari. In cunsiderà chì ci hè dinò una piantatura in i scarpi, vi sete cunfidendu, è e so gemme ùn pacenanu micca stancu in tuttu u ghjornu di u travagliu.

Pagliaghji Platform e tacchi bianchi . I pruduttori di moda chì anu sviluppatu significativamente in creazione, i diseggiani rapprisentanu mudelli cù un taloneddu finu à cinqui centimetri. Quelli chì si stanu cù i toccu ogni stili di ropa informativa . Ma ùn deve esse nutatu chì u puntu più in u calchunu, u più raggiu hè.

Calzature cù un uellu largu è una pratica rapida . A tendenza di a stagione era u mudellu cù una sola curullata. Pudete diventà mudelli di moda, ancu à tempore chjucu è è sicuru chì ùn devi micca. Avà ancu in ghjornu spieglii per esse ghjustificate cù a moda è di e fittezza.