Pani ricchi in a pignata

Ogni famiglia cù colti rughjoni di pezziuni di zitiddina, chì avemu fattu in u kindergarten, oghje appiecà un precedente senza precedente. Ci hè molte di ricetti, cusì decisu di prupone dui modi interessanti di preparalli.

A ricetta per a col puddle panini cù u rossu è a carne macinata in un casu di fugliu

Ingredients:

Preparazione

Scorcià e cipolle è i zappiani, stampati in cuttuni, bè, è moltu a zia, chì invita à l'aiutu di un grande grossore. Dopu avè bisognu à fà un rostu, frittura di fogghi sti ligumi in un paru di cullettes di mantra. U Col puderà esse cutto finu in i piaghjetti, è poi chjappà a piaghja, perchè a so larga ùn sia più di 3 centimitri, quandu tutti turnaranu nant'à pocu pocu minuti è decode, questa prucedura abbandunà l'amarezza da u so gustu . Arrìzzu u fogghiu, poi scorra è rinsegna bè cù l'acqua assai fredda.

Cummindui u mince, rostu, col, ova, spices, arrò è salinu, mischjanu bè è lasciate durante una meza ora, preferibile in a fria. In modu, u forcemeat pò esse fatta cù u pianu, per esempiu, in a pruduzzioni 1 à 1 cù u puddaru o carne di cia, perde chì sia sottu u cuntenutu grassu è cambiendu u gustu di u pruduttu finali.

Allora accuminciamu a cumpagnie cutlettes da u mistieru resultanti, formate tutti all'à e volta, cusì hè più faciule d'ottene u stessu tamantu. E ora avianu bisognu di essiri frittu, ma micca finu à prestu, ma solu à a crosta, perchè si aghjunnaru è ùn si sò micca sfracicati à l'ultimu furmagliu. Per fà u tempu passatu in a cucina, preactivate u fornu per calà à 180 gradi. Intantu, aghjunghjene a crema agria cù u pumadoru, fassi spices è u salinu, poi poveru boni pozzu beni, questu sarà salsa per rotuli di colti. In l'oliva di foddi di ferro, aghjunghjenu i rotuli di colti di coli è pour a salsa chì avete preparatu, s'ellu ùn si misuranu, pudete fraccià a siconda fila è fate u salsa di novu. Seranu preparati da 45 à 60 minuti, è per un quartu d'una ora finu à prestu, apre a tonda, a salsa cume finu è cusì u gustu megliu.

Cumu puderebbe pane pastizzu in coltante cù a crema agria in una piacera?

A peculiarità di sta ricetta ùn hè micca cusì in a presenza di funghi entre i ingredienti, ma in u fattu chì sò disposti senza fritta è di tomate. Dunque, u pruduttu finali pò esse usatu è cù certu dieti.

Ingredients:

Preparazione

Prima, pigliate a cura di a colti, stràccia di e foglie è tagliate in picculi squadre, perch'elli viaghjenu abbastanza in carne macinata è ùn interferiscenu micca a furmazione di rotulaccii di colti. Pudete chjamà quelli chjusi cù acqua fogera è aspittà d'uttene finu à ch'elli si fènduli, duverebbe circa 2 minuti. Dopu à questu, anu da spurtà l'acqua è abbandunà a col chì aspetta a so ora.

Cusì, ripiendu u culacciu, u funghi preziosi è finamente chopped, ova, u salinu, u rossu staghjunatu, spices e cipolle piccati. L'aghjunzu di colti à a col pudendu hè micca accettatu, ma sta decisione hè tutta a persona. Dopu aghjunghje u mistieru resultanti almenu durante una meza ora, è poi forme grandi di questu Cutlets chiatti, a taglia di una palma petite, per suprattuttu ùn ne si scurdate di scaccià in panura. Allora frize, ma solu finu à a crosta light, chì deve esse chjucu, micca marrone.

Imberate a crema agria con agua fria, spices e sal, preparendu cusì a futura salsa di crema agria. In una cundina nei corsi boniatoghji pour una salsa di petra, poi pone a rotola di colti, ora fate assai cun salsa è cusì ripetate ogni chjucu. Allora aprireghjanu per almenu una ora in a temperatura minimali più bassia, perchè micca chì i rotuli di col avvalutte cascata.