Monodesi di Margarita Regina

E stelle di u spuntanu spessu si metanu à i dieti, ma solu l'anu bisognu di selezziunà cusì chì si meritava l'attenzione è l'appruvazioni. Stu mertu hè a monossetta Margarita Queen. Per adherente à questa dieta, a cantante Valeria hà hà sappiutu a sparghje 6 kilogrami. L'essenza di sta dieta hè chì ci hè necessariu di cunghjuntà a dieta separata diretta è mono-dieta, è ancu cunsuma assai di liquid à purificà l'intestinu è u corpu in generale.

A basa di a mono-dieta di a Regina

Basi rigulari:

  1. Avè travagliatu almenu 2.5 litri di fluidu per ghjornu. Hè strettamenti pruibitu di bè da l'acqua prima, dopu è duranti i pranzi.
  2. Unload un ghjornu à una settimana. Perfettamente adattatu in stu casu, kefir , chì devi esse ebri in tuttu u ghjornu.
  3. Ùn ci hè micca più di cinque pranzi à ghjornu in porti petite.
  4. Permettenu u cunsumu di pollo, pesci è carne, ma solu una volta o ghjornu è per lunch.
  5. Pasta, pane, zucchero, bevi alcoolici sò escluditu.
  6. Pudete bepiritu finu à cinque à a sera, è ùn pò manghja micca più tardi à sett'anni à a sera.

Monodieta Margarita, a Regina hè designatu per 9 ghjorni, perchè pudete aduprà u corpu di toxine è avessu quantu a lotta più.

Per cumincià à manghjà hè necessariu cum'è insegna di Margarita Koroleva:

  1. I primi trè ghjorni di manghjà solu risque, chì duvete bisognu à coccu in a sera.
  2. U risottu hè divisu in parte parechje.
  3. Quessi i trè ghjorni t'avete bisognu di manghjà a carne di pollo. In un ghjornu, cunsuma senza più di 1.2 kilogrami.
  4. U settimu, uttèsimu seculu è novu ghjornu pudete manghjà leghje frescu o oghje.

Intake massima per ghjornu hè micca più di 800 grammi. Questu pruibisce l'usanza di acelli. Ancu, l'insalati freschi ùn ponu micca squillatu di salsi.

Quandu observa a monogamia Margarita Queen, chì dura 9 giorni, ùn ti scurdate di vìviri di più liquidu è tè verde , ùn manghja micca u salinu è u zuccheru.

Durante a dieta espresa Della Margarita Regina hè ricumandata per appiccià è lentamente chew food, senza piglià u tempu. U prucessu di manghjà esse gudutu. Cù sta tècnica simplice ùn puderete micca manghjatu, perchè u moveru umanu ùn viaghja subitu in un signalu nantu à a saturazione di u corpu. Cù un cunsumu lento di l'alimenta, u moveru serà capaci di riceve tali signale. Sì manghjate rapidamente, ci hè un risicu di cunsumazione assai di eccessu, chì avarà un effettu perchè nantu à u corpu.

A dieta da Margarita, a Regina, permette averebbe tremende risultati. Dopu tuttu, in solu 9 ghjorni pudete perddu à 6 kilogrami di pesu.