Earring broach

Erecchini per a donna - hè un accessori di ughjettu chì dà un sensu di vacanze, affaura in sicuru è stessu attrattu. Ancu in l'antichità, e raggiuni avutu pendulum-pendenti chì sò pertinenti è à l'ora presente, anu diventatu un pocu più fino è più chjucu.

Eghjezi Chain-chain: accesoriu bonu

Quelli d'adduppelli ùn anu micca serrature è custituitu di una catena, da elli si cumminenu u so nome. Sò solu "mette in" l'urina è sò guardati à u spensu di u so pesu. Aghja a bocca pò esse cù perli, cù zirconia cúbica, cù una bola, ponu decorate un core, un signu di u zodiacu, una fiore, un simbulu. Earrings mirani puliti è dolci, in più, ùn ùn ponenu u lògu di l'arechje, rispettuamente, ùn causanu disconfortu à a so mistress. Metalu, da quali i ghjochi pruducenu stu pruduttu, pò esse diversi - argentu, oru, oru biancu. A durata di i aramenti varieghja dinò: secondu di e preferenze, una zitella pudarà sceglie una versione curta, o, per contrari, prefè un ornamentu chì pende à i spalle.

Cù què è cumu per portà l'arbureti broaches?

Questu accessoriu di a casella femina hè una grandi vanda: ellenu a figura, sceglie i lisici di lisci è a gràzia di u cùpulu e spalle. Hè megliu aduprà cù robba chì anu spalle o volta aperta. Eppo andaranu bè cù altissimi hairstyles , anche di l'altri pezzi chì sò longu, i so glamurarà sò notori. Earrings cun broach ùn sò micca bè cumu cusì cun l'usu di i ghjuvelli, in particulari quelli chì anu una gula o ghjuvanu - puderanu attaccà à l'oiechju chì allughjanu.

Diversi opzioni per cumbinà cù a vestizione:

Usate tali aranchi pudete una donna di qualsiasi età, ma ancu sò più à a vista di i ghjovani. È faciule fà aghjunghje broachi cù catene di corpu è braccialetti cù un trenu simili.