Namo Buddha


N Nepal ùn hè micca solu l'unimu re di indudu in u mondu (anticu so finu à u 2008), stu paese hè sempri a casa di u fundatori di u Budismu - u Prìncipi Siddhartha Gautama. In seguitu, divinni cunnisciutu cum'è u Bouddhoi, ciò chì significheghu Sempre distrutta, illuminata.

Infurmazioni ghjugna

In a culletta Gandha Malla, 30 km est di a capitale di Nepal, Katmandu, hè un monasteru di Takmo Lyudzhin o Namo Buddha. E so residenti lucrativi sò chjamati di u Buddhismu Tibetanu Namo Buddha, chì significa "omaggiu à u Buddu". U monasteru hè unu di i trè passeti principali di u vignetu di Kathmandu . Per parechji seculi, i believers di diverse direzzione Buddhist è i scoli scalciati quì. I muri bianchi nè di u tèmpiu sò chjaramente visibili annantu à u fondu di i piumi scuru è u celu. Stu locu hè particularmente bella durante a sunrise e di u grandi, si trova l'anima cù a limpezza è tranquillità. Hè in quelli tempu chì hè megliu per praticà a meditazioni è i pratichi spiritichi.

La legenda di Namo Buddha

In un picculu culletta vicinu à stupa hè u locu induv'ellu u Bouddha sacrificò a so vita. Sicondu a legenda, in una di e so reencarnazione avanti, u Buda era un prìncipe chjamatu Mahasattva. Quandu era andatu à i boschi cù i so fratelli. Ghjunti in una caverna in quali ci era una tigressa cù cinque cuccioli di nascite. L'annu era fame è esciutu. I fratelli anzeddi, è u più ghjovanu sintia pena per a tigress è i so cunti. Hà arrinatu u so bracciu distanti cù una ramu è cusì chì una tigresse puderia beviere u so sangue. Quandu i fratelli anu tornati, u prince era micca più: solu i so resti eranu trovanu in questu locu.

Dopu, quandu u dulore è u soffrenu ssidia, a famiglia reale hà fattu un casket. Hè stata tutta in piegghi preziosi, è chì era allora di u so figliolu era postu in questu. A stupa hè stata rializata sopra u locu di l'uttellu di u zuccata.

Oghje, u tempiu Namo Buddha hè un locu impurtante per i buddi. Dopu tuttu, l'esencia di sta legenda hè di sapè à simpatizzà cù tutti l'esseri è esse liberu da u soffrenu - questa hè l'idea basta di u Buddhismu. U nome "Takmo Lyudzhin" littiralmenti significa "corpu à a tigresse".

Ciò chì vede?

U cumuni di u templu di Namo Buddha include:

Interessante per sapè

Andendu à l'anticu santuariu nepalesu, ùn hè micca fora di postu per amparà i punti principali di u tempiu è e particularità di a so visita:

  1. U monasteru stessu era custruutu pocu tempu, u templeu principali hè statu apertu in u 2008.
  2. I Monti vivi vivi permanente, ma sò u dirittu di abbandunà u monasteru à ogni mumentu.
  3. U templeu pigghia i carusi di tutte e paese è trains a saviezza antica.
  4. I monchi di sognu insignate micca solu principianti più ghjovani, ma ancu i questi di u monasteru.
  5. Riturnà intornu a u tempiu hè statu pruibbita.
  6. Puderete pricà in queste locu in ogni locu.
  7. Bandieri brillanti chì sò sbagliati in u ventu sò preghje scritte da i monaci.
  8. L'ingressu à u templo Namo Buddha hè liberu, ma pudete vede quì in ogni mumentu di u ghjornu.

Cumu ghjunghje?

Per visita u tempiu di Namo Buddha, deve prima alcuni Dhulikela (sta cità hè 30 km da Kathmandu ). U costu di trasfigurà quì 100 è Rupani neerlandese ($ 1.56). Allora vi hà bisognu di truvà un autobus spiagge, chì furnisce turistere à u tèmpiu. U bigliettu per ellu custa à 40 rupee ($ 0.62).

Pudete truvà à u tèmpiu è à pede, piglià da 4 ore. Ma l'opcione cumu cunvinta hè per arrivà cù u carru (u viaghju dura 2 ore).