La Torre Roja


Frà tutte e numerosi furtificazioni è e furtificazioni chì Malta hè famosu da, a Torre Roja, situata in Mellieha , si trova aparte. Questu hè unu di i posti più piacevuli à visità cù i turisti chì venenu à l'isula. A torre russa di Malta si pò cunsiderà unu di i simboli inalienabuli di l'statu, chì riflettendu a so storia è u culore.

Un pocu di storia

A Torre Roja (o a torre di Santa Agatha) hè stata fatta entre u 1647 è 1649 cù l'architettu Antonio Garcin. L'edifiziu hè un edifici quadru cun quattru torreti. I mura di i muru sò un spessu di quattru metri.

A torre hè stata servita cum'è a principale fortificazione è di guardia postu in u punente di Malta in l'ora di i cavaleri. Allora era sempre un guvernu in a quantità di trenta ghjente, è l'immubiliare di a torre si eranu chjappi per chì l'alimentu di l'alimentari è l'armi eranu abbastanza duranti 40 ghjorni in casu d'assediu.

A torre cuntinuau a furnisce militari scopi di parechji anni, finu à a Siconda Guerra Munniali. Hè statu usata da i servizii di intelligenza di radiu, è avà hè a radar station di e forze armati di Malta.

Statu di a torre d'arte

À a fine di u XXu seculu, a Torre Roja di Malta ùn era micca in u migliore cundimentu - u palazzu cariu à decadizzioni. L'edifiziu era distruttu in parte è hà precisatu riparazioni principali, chì era fatta in 1999.

In u 2001, u travagliu di ricuperu hè stata cumplettita per u sustegnu finanzamenu di i patroni. In u risultatu di a ricustruzzione, l'esterno di l'edificu hà cambiatu pocu: e torre torreti sunciati sò stati rinnuvati sete, i muri è u bagnu sò stati ricustruiuti, i muru internu sò stati pinti. A metamorfosi più grande hè stata cun u pianu: hè stata malduta, hè statu spustjata cù una tappezzeria di lignu speciale cù buchi di vetru, perchè chì i turisti anu vistutu u chjappi attraversu da u vetru.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à a Torre Roja, pudete aduprà trasportu pùblicu . Allora, l'autobus №41, 42, 101, 221, 222, 250 vi aiutanu. Quandu deve esse da a stalla di Qammieh.