I prugetti imaginariu

L'imaginazione hè a creazione di imaghjinucciate novi, impussibule è micca pruvati. Queste imagine u nostru core crea, utilizendu parechji pruprietà di l'imaginazione. Per esempiu: memoria, pensamentu , analisi. Hè deve esse assicuratu chì l'imaginazione hè peculiaru solu à l'omu, è hè questu quella funzione distintiva di u travagliu di l'omu, da u travagliu più maghjina di l'animali. Perchè prima di fà, hè naturali per una persona per imaginate u risultatu finali di u so travagliu.

Funzioni è proprietà

L'imaginazione hè, in fattu, una cosa utile. Hè, cumu pò esse di primu sguardu, ùn sò micca utilizatu solu da i pupi di l'arti di boemia, ma ancu per ogni unu di noi, da u nostru travagliu à u pensamentu simplice.

Distinemu e seguenti propriate basi di l'imaginazione, chì sò di beneficu evidentu per noi cun voi:

U sviluppu di l'imaginazione

À i prupitati di l'imaginazione in a psicoluggìa, anche a creattività stessu, quella hè a creazione di novi valori materiali, hè statu. Ma stu prucessu creativu deve esse imaginazione di u più altu livellu, chì implica una vita di vita, a visione è a percepzioni di diversi aspetti di a vita.

Da questu quì seguita chì per u sviluppu di l'imaginazione creativa avemu da esse cumunicatu quantu possibili cun ghjenti differenti (fate cura: diversità). Cumunicà, piglià una parte di a so sperienza, parte di ciò chì vedenu è parte di u so mondu persunale. Ma ci hè pocu per cumunicari, avemu bisognu di prupone l'intende. Pigliate l'imaginazione è l'imaginazione hè impurtante di adopra i mudelli più contradicti di u mondu. L'unicu modu per vede u mondu diferenti hè di piglià à core a visione di u mondu d'altru.

Ùn sottovalìscenu u rolu di a littiratura in u sviluppu di l' imaginazione . Averemu leghjendu è ricreatu di novu u mudellu di u mondu di l'autoru, chì significa chì avemu assurbe un pocu da a so sperienza. Ancu Schopenhauer pensa chì i libri, per contru, sò preghjudizie à l'imaginazione. Dopu tuttu, a ghjente invece di cullà a so propria suluzione unica, utilizate a pruprietariu di u libru. A quistione hè contruversa, ma u dannu di i libri serà sparghje à quelli chì ùn sò micca usati à pensà, è leggi libri per ùn diventà è a satisfaczione di curiosità, ma percive com'è l'aiutu di scrittura à risolve i dilemmi di a vita.