Curd cake

I sputichi di casgiu di cuddie diferendu da i so contraparteddi cù un gustu latinu fattu cù una sourness apeni percepbile. Un mussu agguertu ùn hè micca carattarizatu da a so ligerezza, ma ancu da l'umidità, chì, cumminata cù una crosta d'oru, crea un pezzu idee è texturale.

Curd powder - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina è combina cù soda. À l'isula d'ovu, pour u zuccheru è a frecce à tutti quandu una massa di l'airegi biancu. Piglia l'ova di a crema agria è l'acitu, aghjunghjenu a vainilla è a purcina di casgiu. Emu combina ingredienti secchi è umidi, chì misci una loda, a pezzu ligne.

Dough for pyshek roll out dusted with flour surface, cut in circles, in u centru di ogni ghjornu chì facemu un buccale di diàmitru più minore. Friture i sopravvini in un oliu pre-furnitu finu à un caratteristicu fugliale culore crudo. L'asciuni prestiti nantu à u napulinu, scuzzulate cù u zucchero pultu è serve.

Se vulete reducià a quantità di calori cunsumati, po apprezzate u purcinu di curda in u fornu, pusendu u pyshki moltu nantu à una scheda di pergamone è a cura à 180 ° C durante 15 minuti. Prys-made pyshki ùn avè micca un corru intensu d'oru, ma u gustu serà identicu à e tostati.

Cume fassi pastici di curda?

Ingredients:

Preparazione

Per fà u donutte più uniformi in a pruduzione, u furmagliu hà da esse squanditatu da un pezzu à un paste homogeneiu, pudere combine cù l'ovu è u zuccaru, è aghjunghjenu l'acitu di sosa, chì ùn hè micca l'acitu, chì ùn hè micca bellu di neutralizà a quantità di soda . Scappi a farina à a misura di curda è mischjà a pasta lisusa è finta.

Dopu lubricate e mani in manu à l'oliu, avemu principiatu a furmazione di pyshki cù a taglia pocu più di una walnut. U puffs formate sò imbroncati immediatamente in l'oliu prighjovate è fritte finu à un culore uniforme d'oratu in tutta a superficia. Dopu frregu, l'oliu di l'oliu pò esse spiegliu per flutterzi di l'arghjenti nantu à a catra, o assorbiscenu cù un pappu di carta.

U casgiu di pezzu chjappu pò esse mandatu cù un lignu cunnisciutu o marmellata, o simpaticamenti poitta cù u zucchero pulmuniu.