Cumu omplete una macchina?

Prima di principià a gestione una maquina di cosita, avete bisognu di studià cù cura e struzzione è amparà cumu ricchettu a machine. Rilli ogni màquina implica l'usu di dui filamenti à u listessu tempu - u cima è di u fondu. U filu inferjuri hè alimentatu da u carru situatu in u bobbinu, è a fila superior hè colata in u spaziu destinatu à ellu è, per una manipulazione simplista, hè in pienu à l'ochju di a machina di agulla. Induvevuli di u mudellu di a màquina - manuale, pede, electricità - hè necessariu d'observà una curazione più longa duranti u fugliale di a machina è à u tempu di a costura.

1. Per cuminzà una costura, era più faciule per capisce u schema di alimentazione, suggerenu prima per familiarizà cun u schema di cose.

2. Avemu u ventu di u filu di u bobbinu, à u stessu tempu pigliate a filera di u filu superior. Poi putulà a bobina nantu à u pinti superiore (un locu spiciale per a bobina cù filamenti hè sempre in un locu).

3. Emu fillatu u filu superior: cum'è regula, nantu à ogni màquina, ci hè una struzzione, a maiò parte di u corpu stessu. U filu superior hè quellu chì hè alimentatu da u carru è si stende à l'ochju di l'agulla. Immediatamente prima di passà, hè necessariu d'addivà u pede è pozza l'agulla in u so postu più altu.

4. Avemu bisognu currettamente di a tensione di u filu: in i machini muderni ùn hè un reguladoru, ancu parechji posture chì affettanu a forza di tension finali.

5. Pruvate cù cura di tutte e tutte sferenzi di rintrunà u filu superior hè fattu bè. Avemu per passà à cumpiacà u fondu, per ellu ci apremmemu l'impurtante o a rota di muscola. Pudemu a bobina in ligna (pò esse diferenzii secondu u mudellu di a màquina). Quandu hà finitu, deverà annantu à a rota è giràrilu parechje volte finu à chì a bobina hè un filu sufficientu.

6. Inserisce u casu di cuddà in u trasportu, è u dettu di u bobbinu ci vole à allinià cù a spluta di shuttle. Se stallatu bè, un precintatu chjave sò dettu.

7. Tirti u filu di u pirtusone di u caratteru slide è cercanu. Avà hè sempre aduprà à cunnette i fille è i cunduri di volta, sottu u pede.

8. L'aghjurnamentu generale di refuzzo hè cusì:

Avà sapete cumprà una maquette di cusgitura è dopu studiu currettamente di tutte e fasi pò fà sapè fà sapè fà per questa tastera. Per verificà, scrive un pocu volavone volante, dopu a calà è sguassate l'agulla da u burcu in u pianu nantu à u filu supranione deve esse un ciclu da u fondu. Comu pudete a vede, un chjappu di a cugliera ùn hè micca un travagliu faciule, esige un cuncentrazione è una coherenza stissa. Dopu avè fattu questa prucedura parechje volte, puderanu cumprà accadèmicheghja accadulati in un corpu assai tempu.