Chì hè a socializazione è a crianza?

Tuttu u paese in a nascita teni parechji inclini. Ma a manera chì cresce, quand'ellu si sviluppa, quali qualità sviluppa, dependa da l'educazione, questu, nantu à a influenza stimulantea di l'adulti nantu à a zitella. Ma questu hè largamente dipende nantu à e circustanza di a so vita, nantu à e persone cun quale si ncontru, nantu à e caratteristiche di e rilazioni cù l'altri. Questi fattori caratteristicanu u prucessu di socializazione, chì participeghja ancu in a furmazione di a parsunalità. Sfortunatamente, no tutti l'educatori capiscenu a so socializazione è a criazione di una persona, quale rollu ghjucanu à u sviluppu di l'individualità di u zitellu.

L'omu hè un sustegnu sociale, hè natu è vive entre i ghjente. Hè per quessa, hè assai impurtante quantu ellu hà amparatu à intirmaraghju cù l'altri populi, cumu hà amparatu e regule di cumpurtamentu in a società. Parechji maestri cresinu chì u principale in a furmazione di a pirsunalità di u zitellu hè educatu. Ma assai esempi crescenu chì, senza a socializazione in una età curretta, ùn hè micca impositu d'insignà à una persona à qualcosa, è ùn hè micca pututu adattà è vive in a societa.

Questu hè evidenti da quelli chì i zitelli à una età primiata ùn sianu privati ​​di cumunicazione cù e persone, per esempiu, Mowgli, o una zitella chì stava in una stanza chjusu per sei anni. Era quasi impussibile di insignà qualcosa. Questu suggerisce chì u sviluppu, a crianza è a socializazione di l'individuu sò i fatturi chì sò ugnativamente necessari per l' adattazione di un cittinu di a sucità. Solu a so presenza in ghjunta aiuta à u zitellu à diventà una persona, per truvà u so postu in vita.

A diferenza tra sucializazione è educazione di l'individuu

U furmazione hè fundatu nantu à a relazione di dui persone: un maestru è un zitellu, è a socializazione hè a relazione di l'omu è a sucità.

A Socialisazione hè un cuncettu àmitu chì aghjusteghja parechji aspetti, cumprendi a furmazione.

A socializazione hè a longa goal di u maestru, si faci à tutta a vita di una persona è hè necessaria per avè adattatu è campà in normi trà e persone. È a criazione hè un prucessu chì si faci esse solu in a zitella, necessariu per inseritassi in u zitellu e règule, e norme di cumpurtamentu accettatu in a società.

A socializazione è a educazione suciale hè un prucessu spontanea, quasi imparàbbili. A ghjente hè influinzatu da diverse gruppi di persone, spessu micca à tuttu cum'è u maestru. Spessu ùn si cunnosanu micca da ellu è ùn sianu sparati à influenzari bellu. A furmazione hè fatta da certi individuli, apparinati apposta per questu scopi è sintonutu per trasfirimentu di e cunniscenzi è capacità.

Appena chì a socializazione è a crianza di u zitellu anu un scopu: per adattà in a società, per fà e cose qualità necessariu per a cumunicazione è a vita normalizia trà e persone.

U rolu di l'istituzioni educattivi in ​​a furmazione di personalità

L'educazione, u sviluppu è a socializazione di una persona si trova sottu a influenza di u cullettivu. Istituzioni educativi sò più attivu in funziunalità a personalità. Ai aiutanu à a furmazione di i monumenti morali, u sviluppu di rolli suciali significativamente è dà à u zitellu l'occasione di realizà a so ghjustizia da a zitiddina. Per quessa, u prugramma di a crianza è a socializazione di a scola hè assai impurtante. U debitu di i maestri ùn hè micca solu per dà i zitelli cuncettu certu, ma ancu per aiutà à adattà in a società. Per questu scopu, un sistema di l'attività extracurriculare hè sviluppatu, u travagliu di circhiu, l'interazione di i prufessori cù a famiglia è altri gruppi soziale.

U rolu di i prufessori in a socializazione di i zitelli hè assai grande. Hè l'attività cumuni di a scola, a famiglia, l'organizazioni religiose è suciali chì aiuta à u zitellu à diventà una persona .