Dove nantu à u tema di u ghjornu di i maestri

Un maravigghiusu postu di i maestri eranu cilibrati annantu à l'anni 80 di u XX sèculu, da u tempu di a URSS. Si celebrava u primu domenicu di uttobre, dopu à u colapse di l'Unione, a Russia unisci à l'urganizazione internaziunali di a UNESCO è hà cuminciatu à celebrà u 5 d'ottobre, cumu cun u Dia di u Maestru Mundiale, è a maiò parte di l'altri paesi post-sovietici, cumpresa l'Ucrania, abbandunò a data senza cambiatu.

Ciò à rigalu à u maestru per a festa?

Per felicitarle à i maestri di classi o i maestri più amatu, i criaturi ponu parechje parechje idee diffusione per i schedarii nantu à u ghjornu di i maestri. In queste tiatru, pudete leghje tutti l'sforzi di u zitellu, i so cumpetenze è l'umore, chì ellu vi circate di trasmette. Dopu tuttu, ancu a stampa simplici è pocu cumuni di un zitellu, pò dì à un rispettu maiò è a vuluntà di fà una sorpresa bella. Perchè u dibellu di i zitelli per u Duttore di u Maestru era u rigalu di priorità più altu, perchè ùn hè nunda di megliu per i paisani è i duttori, un rigalu fattu da sè stessu.

Oghje sculacciate un occasione è creanu cù a classi scontu solu scritti, ma cartellerie sana in u Sanedrinu di u Maestru, induve puderete pittà fotografii, facenu applicazioni è, sicuru, scrive.

Ogni annu, questa festa hà l'occasione di dichjarà un pocu parolle caliche à i persone chì insignanu à l'scola micca solu i sughjetti, ma i fundamenti di a vita. I disegnamenti di i zitelli di u Dumitru di u Maestru sò l'impurtanza più impurtante da i piccule. Maestri prupurtavanu, invistiscenu a cunniscenza, pruvate diversificà i scoli d'anni di i zitelli cù avvenimenti interessanti è meritu, affinchendu una strada agradable è inolvocenti in a vita di ogni studiente, a cunnulenza massima, è ancu parolle schischi è sgranti per una longa vita già vita adulta.

In questu articulu, avemu da prisentà unepochi di felicità di u ghjornu di u Maestru, chì figlioli di qualche età, cù varianti gradi di articura artistica, pò sculaccià cù l'aiutu di i genitori o indipendente.

Per principianti, un pianu faciliunatu nantu à u ghjornu di i maestri, pò esse presentatu in a forma di una rossa scarrata. Questu fiore significa rispettu, amore è u scopu di trasmette u sensu più beddu è più affari a una persona carica.

A second optionu pò esse offrui più cumplessu è tematicu - u dibuju di u globu hè bè adattatu à u tema di u ghjornu di i maestri. Unisci a cunniscenza di u mondu sanu è cunse cuncetti cum'è a pace è l'amici, chì tutti i anni di scola sò assuduti da i maestri di i so studianti.

Step 1

Prima, tenete bisognu à circà un grande è cercanu ancu in u centru di l'album. Per fà questu, pudete aduprà un compassiu di scola o preparanu un oggettu rotundatu di un diàmitru adattatu è cercanu. Per una precisione, pudete sculaccià una linea di diciru di circhiu.

Step 2

Aghjustassi, cù l'aiutu di a stessa circulara, hè necessariu crià parechji di un diàmitru più grande, cum'è un sustegnu per u globu, è cunnette cù e ligne cù a "balla". E dopu arbitraria, cun un sciccareddu simplice chjappà u pede nantu à quale hè quì.

Step 3

Avà, avete bisognu à apre un atlasu o piglià un "globu vivu", cum'è prufittà di a vostra sapèglie geografica (si un studiente di scola primaria scorri, allura u sapientu deve esse mandatu à i genitori). Prima di tuttu, appricamu u cuntinenti Eurasian,

è dopu l'Africa, u Nord, è Sudamerica, unforgettable nantu à l'Australia, l'Àrticu è l'Antartidi, etc.

Step 4

Cumu hè sempri difficiliate di fà un globu culore per i zitelli, pudete sordi u paese cun un pezzu semplice,

o per fà a terra veramente roscata è acqua per pittura in blu. In casu chì un zitellu hà un talentu artisticu o hà unu di i so genitori, pudete di decorar u globu, quasi comu un veru.

Hè fermu per aghjunà una scritta in felicità è u donu hè prestu!

Queste sò un pocu di esempi, ma in fattu, u felicità di u ghjornu di u maestru pò esse variate quantu l'imaginazione permette.

Eccu quì chì parechji opulentai, cumu cun felicitazione u vostru maestru amatu in u so vacanze prufessiunale.