Books posittivi

Per vede in a realtà circundante tuttu hè solu belle sottu u putere di ogni persona. È per questa ci hè micca bisognu di passà un ammontu di soldi è tempu per assistisce à ogni furmazione di entrenazione psicologica. Hè sempre abbastanza à avè un libru pusitivu à manu, chì diventerà un ispirazioni, motivatore in ogni momentu.

Lista di i megliusivi pusitivi

  1. "Diarii di Adrian Mole," Sue Townsend . Ùn hè micca solu un libru, hè una seria di libri nantu à un caratteru chì si sviluppa cù i lecturi. Ogni pagina hè chjesa di emozioni, note giochi è tristi, peri di altizza. Cù sta lettura ùn pò micca sughjurnà è sempre aduprà un sonu à i vostri labbre.
  2. "Polyanne," Elinor Porter . A romanzu, chì ùn solu solu divintassi un bestseller, ma ancu inspiratu assai scrittori per creà seriati, film. U libru ghjochi, ma, questu hè ùtule per leghje à a generazione adulta.
  3. "Jeeves, sì un genius!", Pelham Grenville Woodhouse . Stu libbru predilettu pò uttene à schjetta per quelli chì pensanu chì assai ùn viaghja micca per ellu quandu un fogliu più di mani cadunu. U prucessu Bertie Wooster, anche u fattu chì u so destinazione tira una situazioni di vita dura, sapi chì ci hè un modu da ogni situazione.
  4. "Hè ingenu. Super. ", Erlend Lu . In particulare, stu libru serà una maraviglia sorpresa per quelli chì aduranu i scritturi norueggi. Quì u trentallu annu addiventa un prese di a crisa di a vita. Ma questu ùn vole micca dì chì avete bisognu à dispramentu è tufate u to pettu - in a vita ci sò tanti cosi à fà.
  5. "U mumentu secreto di un shopaholic", Sophie Kinsella . L'heroina principale hè ogni donna chì a cunsunanza hè di shopping. Rebecca hè obsesionatu cù e shopping è à l'altri tempu l'azzioni ridìdica accumpagnava solu, creendu situazione divertente in a vita.