Chì hè caritateu è chì duveru fà per esse misericurdiosi?

Ciò chì hè caritateu, in quale l'atti umani palesa stà - una questa urgente. U mondu mudernu hè una rivoluzione tecnulugia chì hà sviluppatu rapidamenti chì hà simplificatu a vita di ogni ghjugnu. In a razza per benefici persunanti, i prublemi di l'altri prumessi, ma quellu chì vole di firmà, dà una manu aiutana à quellu chì deve bisogni, perchè tutti avianu i so prublemi.

Carità - chì hè questu?

L'amatizza di u core, adoptendu a soffrenu è i prublemi di l'altri abbitanti, u desideriu d'allargà una manu aiutate, inveci di a culpabilia o innocidenza di l'omu - quella carità significa. A basa di l'amuri per u so avvigniu, a presenza di quale aiuta à salvà a vita è resolvii prublemi di altri pirsuni, per vede un capiscenu, per aiutà à l'altri - per salvà l'avviani di circustanze difficili. Assicurata assai cù tracci di caratteru caritateu:

Cosa hè caritati - u statu morale di l'anima , in quale una persona si manifesta custodia gratuitosa di u so vicinu, passendu u so recursu stessu - tempu, soldi, salute. L'omu, dimustrà a misericòrdia, ponu riceve un vitupertu unervatu (insultu morale) in l'ochji di l'altri chì accettanu a carità per esse manifestamente rispettatu immensu o un locu elementariu.

Carità in u Cristianesimu

In a riligione, a carità hè una virtù impurtante, affirmannu chì a sperienza di u vignaghjolu hè una manifestazione di l'amore per u Signore è chì tutti sò "creati à a simile à Diu". Dunque l'amore, espresso in a gràzia cristiana, pò esse dimustratu in relazione à l'anima è u corpu di u poviru. Boni cristiani furtificà, a manifestazione di quale salvi l'anima umana:

Materi di a misericòrdia corpulenta à u so avviani:

Chì hè caritateu?

A vuluntà di vive in un mondu chinu di gioia è relazioni amiche hè in inherente in l'omu. A carità è l'amori sò a fundazione di e religiùnzii armonii in parechni religioni è e culturi antichi, u travagliu di i filòsufi è dedicatu à elli. Per fà relazioni in a soziunità in u principiu di justizza facilià analizà e sbaglii di l'altra persona, ma questa situazione ponu esse impossibile acquistà indulgenza in un momentu difficiule.

Per ricevi aiutà senza esigenza pagamentu - per sviluppà spirituali, per invistisce a vostra cuntribuzione per i cambiamenti pà megliu, per fà u bellu à u mondu, per dà gioia. Nuddu sapi à quale momentu difficili si sviluppa u so bisognu di aiutu, quale sarà vicinu - vi ferà un attu de su misericordia, inveci di u statu sociale o i sbagli paste. Hè sempre piacevule à stà una borsellia è cura di u core.

Chì significarà per esse misericurdia?

Per esse misericurdie significa chì u bonu mandatu à un altru persone hè datu liberu di carica - micca per ellu universale, ricunniscenza pùblicu o a successione di ringraziu. Misericordia rinforza a cuscenza - un omu chì hà datu l'uppurtunità di prestu una manu aiutante à un omu ùn rechise micca, ma per a so capacità di facilitate e circustanza di a vita in una situazione mala. A Misericòrdia estende l'ingerimentu, prende l'egoista, è hè una occasione di accumulà a ricchezza spirituali:

Chì avete bisognu à fà per esse misericurdiosi?

A carità è a cumpassione, fatta annunzamente, hè cunsideratu u più altu livellu di virtù. A manifestazione di tali qualità ùn hè micca un pratiche simplice - per piglià i risorse proprii è e forze per aiutà un strangeru, una tesorita generosa cose di rispettu. I principii basi di l'attitudu compassibule sò basati nantu à l'amori per u so avvigniu, cura è assistenza illustrata. Per esse misericurdiosi significa:

Perchè deve esse misericurdante?

U prublema di a carità è a mancanza di l'amuri pi l'altri prupone u soffiu in u mondu sanu è i corazie di u populu. U principiu di a guidanza persunale hè di creà cundizioni cumunu per sè stessu, anche i prublemi di l'altri populi - hè infiaratu è l'egoisimu si multiplicate. Per esse misericurdia hè di piglià una parte activa à a risolve i problemi di l'altri, multiplicate amuzzu, dà l'amore, cambiassi u mondu per u megliu. Ricurdendu a frasa di u salatu chinese Lao Tzu nantu à a misericòrdia, pudete dì cun e so parolle: "Quale si pigghia - imberta i palme, quellu chì dà - filla u core".

Misericordia in u mondu mudernu

L'amore è a misericòrdia sò cuncetti ligati in l'altri in a religione. Casi appiegati à sullivà i soffri di l'altru, espressu senza l'amore - sò un sensu di pietà, oltre u sustegnu da i richieste è u caldu friddu. A carità in a nostra vita, amparatu cù l'amore, rinfurzeghja spiritualmentamente, dà a speranza per un cambiamentu per u migliori, salvà a vita in un momentu difficili, dà a pazità di mente, insignava chì una bona prova hè necessariu più altu ch'è una mala manera.

Avete bisognu di carità oghje?

A carità in u nostru tempu hè un miritu chì mostra l'imaghjini morale di una persona. U mondu mudernu hè chjucu di cuntrasti, l'statu sociale chì separa a gente palesa chì hè più faciule per u poviru è di i semplici di sparta i pienzanti di u poviru, perchè i cunnosanu. I ricchi è i nobili ùn ùn importa micca i prublemi elementari è i prublemi di l'altri populi, ancu se puderia aiutà è eliminà e prublemi per migghiara di persone.