Cumu fà femininu?

U fattu chì site una donna ùn significa micca chì pudete esse carattarizatu da l'aggittivu "femininu". Avemu qualchì volta ùn si cunnosci micca e ùn pensanu à quellu chì hè a feminità, chì qualità un rappresentante di u sessu hè bisognu, perchè ella hè cunsiderata femminile.

Questa ciencia ùn hè micca difficiule, più o ancu piacevuli, è cumu per fà più femininu, parleramu in stu articulu.

Suggeremu chì seguite u nostru alguritimu, è cumplementà è agisce cusì ch'ella cumpleta i vostri esistenzi è e vostre expectazione.

Cume diventa una picciutta femminile (donna)?

  1. Cumentu un ghjurnale in quale avete bisognu di scriviri: "Vulèntu essere femminili perchè ..." è indicanu e ragiuni è i beneficii chì riceve dopu avè travagliatu nantu à l'imaghjina è u cumpurtamentu.
  2. Dunque discussione cun voi annunziate nantu à quali roles so funziunarii ghjucassi in vita. È dinò urganizà. Se in u primu locu duvete u rolu di una femina, cum'è una variante di un capimuni, allura serà più difficili per voi per fà più femininu, postu chì avete un rolu, un rolu di u praticatu. Se i roles so cume a donna o a mamma sò più impurtanti per voi, serà più faciule per voi, postu chì in sti rolli ghjè un priori femininu, è a vostra tarea hè solu di sinsibilizà questu e rinfurzà a qualità femminile.
  3. Per ghjunghje à sta scopu, bisognu di sceglie un mudellu. Pensate à quale puderebbenu esse u vostru mudellu di feminità per voi, pò esse cum'è veru amichi, stili di cinema è animatori, è u so numeru ùn hè micca limitatu, pudete sceglie una donna, o ancu deci, ùn importa micca. Analise e so qualità esterni è internu è scumpiggiate, per quessa, in u vostru parè, sò l'insignante di feminità. E scrivite tutte e qualità in u vostru diurnu.
  4. Fate issa una paragune di e so qualità cun quelli chì sò richieste in u vostru diurnu. Se pensate chì avete mancatu parechji vantaghji, scrivite nant'à una carta separata, è appressu à ognunu, nota ciò chì hà bisognu à fà per sviluppà sta qualità. Per esempiu, sè pensate chì una zucca femina havi avutu perfetta in perfetta in l'arti di cumunicazione verbalica è micca verbalica, è circunna stutter in a cunversazione, cunfunditi è blush, da una solu solu pè u vostru prublemu seranu un furmatu especialu. Ùn anu da insignà micca micca solu bè è cumprèvule, ma dinò ancu di voi riguardanti signalamenti non verbalici, chì spessu parle più di parlanti.
  5. Avete u vostru omu. No, ùn criemu micca chì tù vulete in casu seguità tutti i so cumandamenti è scurdate chì a vostra voce sempre significa qualcosa. Senza d'esse diventate è permettenu chì l'omu ti piace à voi. Dunque un ombra simplice. Sì avete una gruffa in a vostra casa, ùn aghjunghje per a chjagua, è ùn impughenu persunale per circà a fontaneria (salvo, sicuru, u casu hè micca espanzioni), ma dite à u vostru amatu nantu à questu. E ancu s'ellu decide di oghje si ellu a riparà ellu stessu o pruvucassi a fontaneria. Dopu tuttu, si attu nantu à u prima scenariu, dappellanu, sarete più dèbili ca u to amatu. Ellu penserà micca questu questu questu: "Perchè ne tenu bisognu à tuttu, sè stessu s'ellu ferma senza me?". E sicondu, pigliate u travagliu di un omu, chì ùn deverà micca più femininu.
  6. È, finarmenti, l'ultimi, ripòsanu più. Un sonu sano hè una prumessa ùn solu di bellezza esterna, ma ancu di un statu mentali equilibratu chì hè necessariu per una donna vera. Pruvate di dorme almenu 8 ore à ghjornu, è ùn mai sacrificà un sughjornu per necessità domestica (cum'è a pulitica di a casa, preparendu un cene di trè pranzi, etc.)

Avemu assai spiranza chì i nostri cunsiglii di per esse di più feminini aiutanu à crede in sè stessu è cambienu a vostra vita per u migliore.