U zitellu hè un belch

Belching in i zitelli sani

Una eructation hè una ejection involuntaria di una parte di l'aria da u stomacu in a cavità orali. Erodu in i zitelli hè spessu causata da u fattu chì in l'alimenta, u zitellu piglia in aiuta cù u latti. Questu pò esse causatu da una postura incorrecta durante a so nutizie, una mancu affucata da u babbone per un zitellu o una forma pocu di u pezzu. Siccomu i musculi di u stomacu in i zitelli sò assai dèbbuli, rossi in un zitellu dopu à manghjà pò esse u latte, particulate alimentariu. Ci hè ancu belches di ghjucatu gastri o bile. In Russia, sò longu ricette è modi di cumu per trattà un belch in un zitellu. Per disperse da ellu, duvete beie latte di caprettu trè volte à u ghjornu dopu à pranzi. Hè cume chì solu un mesi di tali trattamentu pò salvà una persona ancu da l'eruazione più forte.

Belching, se ùn si pò micca repetite troppu spessu, ùn hè micca un signu di una malatìa o un disturbamentu di u viaghju digestivu. Da u tempu à u tempu, l'errata hè osservata in i zitelli sani. A maiò spessu, l'arragghiatu hè in i figlioli unu o duie volte dopu à manghjà (in particulare l'usu di l'alimentu "aereo", cum'è omelette, merengue, etc., o dopu tastà carbonate).

Belching comu sintumu di a malatia

Una eructation, più spessu osservata in un zitellu, pò esse indicativa di malatie di u cecum, fegatu, stomacu o vini tale. Per esempiu, una erucazione àcida in un zitellu hè osservatu cù indigestioni, pancreatitis, bulbite, o gastritis crònica. Sì u zitellu hà un arrugozu di ova puddiche, ùn avè micca pane immedatamenti. Una eructazione cù u listessu pudori pò esse pruvucatu da l'usanza di u ova, duranti a digestioni di quale u sulfidu di l'idrogenu hè liberatu. Se u zitellu soffreia di un belching d'ovinette putenti constantemente, inveci di u tipu di alimentu cunsumu, hè vale per vede un medico per u diagnosticu. Sta eruazione indica un disconfortu in u travagliu di u viaghju gastrointestinali (pò esse gastritis, stenosi pyloricu, colecistite, etc.). Per esse rid di eructations such, ci vole à curà a malatia chì l 'hà causatu.

Cusì, incruciate in i zitelli pò esse pruvucati da i motivi siguenti:

  1. Ingezione di l'aria cù l'alimenta;
  2. U cunsumu d'alimentazione (drink) chì cuntene una gran quantitata d'aria (diossidu di carbonu);
  3. Malatii di u viaghju gastrointestinali, u fegate o a viloria.

Per disperse di stu fenominu scumusu, avete da furnisce u zitellu cù i cundizzioni ghjusti per l'alimentazione, realizanu un esaminatu comprehensivo di u corpu per l'identità di disordini di u sistema digestivu, cum'è a realizazione un corsi di trattamentu di e malatie gastrointestinali. In stu casu, ricordate, ùn pudete micca prescrive u trattamentu sè stessu, senza cunsultà un duttore, anche si a malatia hè chronicu è sanu l'schema classicu di u so trattamentu. L'autudicatoghji ponu più periculate chì bè, perchè ùn perisce micca a salute di i zitelli.