U picciottu vomitedu - chì fà?

Questa situazione spiaggia è spessu prumessa, cum'è vomiting in un zitellu, scantari è alarmi di u zitellu è di i genitori. In certi casi, questu succede solu una volta, senza danni à a salute, ma ancu chì u vomitu hè un signu di a malatia.

Perchè u zitellu scaccià?

Ci hè parechje motivi di vomiting, è hè impurtante per i paisani cunnosce i più cumuni di elli, è per esse, per piglià l'accion. I picciotti bachi chì anu amatuati pò vomità spessu dopu à manghjà da u solidu in overeating. Questu ùn piace micca una regurgitation, ma piace cum'è una "fontana". Se ùn ci hè nunda di crescita di tempurita, a diarrea è u zitellu hè alive è attivu, chì nunda di periculu in questa situazione hè presentu.

I causati prubabili di vucanti sò l'avvilanamentu alimentariu, di droghe o di questi chjappi, l'accuminzamentu di un friddu, una reazzione à un forte incrementu di a temperatura, a manifestazione di u sindrome d'acetone.

U zitellu vò mene è a so duluri

A causa più frequente di vomitu hè l'avvilanatu alimentariu. S'è suspettate chì u zitellu hà manghjatu nutizie di qualità o frutti di staghjunate overeate è i lacrimi, ma ùn ci hè nunda di temperatura, pudete puru pruvate à fà.

A principal cosa di fà ùn hè micca di dà u vostru nimu senza mancu per almenu duie ore, è quarchi più. À questu tempu, avete da dà un acqua simplice simplice è littaralmentu nantu à una culliglia di cullabura di quattru deci minuti. Questa bevanda pò esse alterata cù una droga trucada Regidron, dilutazione dapoi i struzzioni.

Comu regula, avvilinatu in i zitelli cun vomitu a ferita u stomacu è pò esse diarrea. In questu statutu, u zitellu perdi rapidamenti fluidi, è cun questu micronutrienti. Per impediscenu di questu, avete bisognu à fà un enema di limpieza à l'acqua neve è cumincià à attivà suluzione u zitellu.

Prima di tutti, avemu dumandatu stessu - chì deve esse u zitellu si vardassi? Pò esse Smecta è glucose-brine, è un pocu dopu una decucco di panguti.

Se un zitellu era alluntanatu à a notte, è ùn sapete ciò chì farà, allura e tutte e misura supra pò aiutà stabilizzà a cundizione prima di u mèdicu.

Cumu pudendu alimentà un zitellu s'ellu hà vomitedu?

I paisani deve sapè ciò chì pò esse dati à un zitellu da l'alimentariu, se hè vucatu. I primi dui uri - nunda. E puderete offre un cracker o un bagel cù tè ingerùtu. Se u corpu riflissione normalment, dopu à u ghjornu dopu, ponia u patate di purcidice di lattice senza pagliaru d'oliu è vegetale di sopa. In micca casu avete bisognu à un zitellu à manghjà, per ùn avè micca pruvucà un novu attaccu di vomitu.

Quandu u zitellu babbu, imprecisu di e nutizie è di u bè, hè pussibule chì hà cresciutu u livellu di l' acetone. Puderà esse misurata cù e teste. Se u zitellu hà digià precedente parechje, avè avutu avvistatu à u primu signe - dà tè dolce o una suluzione di glucose in ampoules.

U zitellu pigliò è a temperatura addivintau

Quandu u vomitu hè accumpagnatu da un crescita di a temperatura, hè un signu di un prucessu infjammatori. In questu casu, hè inacceptable di riturnà è per esse in l'autodetazione. Avete immediatamente chjamate un duttore chì pò ricumandà l'uspitalisazione, secondu l'età è a cundizione di u zitellu.

In ogni casu, si i genitori dubite è ùn sapianu chì fà, quandu u babbu vògliu, hè questu quì u mutivu di circà l'aiutu medica.