Pudete i zitelli do inhalazione à una temperatura?

Comu si cunnosce, tali fenomenu cum'è un'altura di a temperatura di u corpu, hè una parte integrante di ogni catturna, infatigiosa o inflamatoria. Quasi casi sempre accumpagnati da prucessi infjammatorii in u sistema respiratorju, u sintumu principali chì hè a tezza, u disordine respiratoriu, di dispnea. Cumu tali viulazione, l'unicu modu di salvezza sò inalazioni. Ma cumu esse, se u zitellu hà friduna, pudete fà inalà cù i zitelli? Intendemu di risponde à sta quistione è capisce a situazione.

Cumu pò esse realizatu a inalazione?

Prima, deve esse nutati chì sta prucedura pò esse rializata in duie manere: steam è usanu un dispositiu speciale - un inhaler o un nebulizatore.

In u primu casu, aspira à i vapuri di a suluzione di droga, chì hà una temperatura alta. U vapore eserciteghja un espansione effettu nantu à i vapuri di a mucosa è facilitate l'amministrazione diretta di i cumpunenti di a preparazione in u sangue.

U sicondu metuinche l'intruduzioni di a droga in i viaghji respiratorii cù l'aiutu di un attrazzu speciale - un inhaler. Comu si sprays una medicina è prumove a penetrazione di i so cumpunenti in prufundità in una farinzia.

Pudete i zitelli do inhalazione à una temperatura?

Tali prucessi sò permissibbli solu in a seconda manera, i.e. cù l'usu di un apparatu speciali. A cosa hè chì l'inalazione di i vapuri caliani cù inalazioni classichi cuntribuiscenu à un risultatu ancu di a temperatura di corpus in u zitellu. Dunque, inalazioni di u vaporu à una temperatura di i zitelli più grande di 37,5 gradi ùn ponu esse realizatu.

In quessi situazione, quandu a temperatura sopra à u zitellu, a inalazione hè realizata da u nebulizatore. Stu mètudu elimina u inalimentu di u vaporitariu. In questu casu, l'effettu di l'amministrazione di drogi in questu modu ùn hè micca menu, perchè a droga in u sangue in a forma di una solu finamente finita. Questu faciliteghja a rapida assimilazzioni di cumpunenti è a so ingressu per a muntagna in u sangue.

Chì medicazione pò esse usatu per u trattamentu inalatu?

Dopu ad avè parlatu di a tampiratura chì u zitellu pò esse inalatu è cumu si dichjarà sta prucedimentu, aghjunghje chjamà i medicamenti più spessu usati per inalà.

Allora, u più accessibili è cumuni hè a solu suluzione spiciale. Cumu pò esse usatu è tuttu sapienti solu di sodium chloride. A menura, per esercitu l'effettu expectoranti in a scunfitta di i bronchi, hè aghjuntu acqua minerale alkaline, per esempiu Borjomi.

Inoltre cù l'aiutu di un inalatore o un nebulizatore, i droghe antibacteriale pò esse amministrati. In questu casu, a mamma deve osservà rigulari tutti i dosages è a frequenza di l'amministrazione di a droga, chì u duttore l'hà dettu.

Stu metudu di l'amministrazione di droga è indispensabile in una tale violazioni cum'è bronchosfosammo. In casu di dichjarazioni, u respiru di u zitellu aghjunghjese picca, attaccati di suffocazione sviluppa.

Hè sempre bisognu di usà inalatu cù un nebulizatore?

Se parlemu di a tampiratura chì un zitellu ùn pò esse inalatu, anche cun l'aiutu di un nebulizatore, po chì, com'è regula, hè 38 gradi. In ogni casu, in casu di l'iniziu di u bronchospasimu, sta manipulazione hè fatta, dapoi chì u so effettu seranu più altu ch'è a probabilità di qualse effetti secundariu.

Ancu avemu avertitu chì in a presenza di una risposta in a forma di allergii, u deterioramentu di u benessere, i inalazioni ùn sò ripetuti.

Hè per esse dichjaratu chì a realizazione di inalazioni in una tempura in i zitelli sianu necessariamente coordinati cun un medico chì, datu u tipu di a malatia, u so stadiu è a gravità di i sintomi, dà cunsiglii à a mamma per u trattamentu.