Tè Slimming Chinois

Ùn aspetta micca un miraculu - ùn hè micca un unicu tè chinese per a perdita di pisu, chì pudete beviate tri voti un ghjornu cun un pastellu è à u stessu tempu perdà pisu. Ma quì hè quì a cumminazzioni di certi tipi di tè e di dieti chini pò dà risultati favurèvuli, perchè una mugla ùn solu ùn hà micca calori, ma hè ancu assai propriate utili.

Tese cinese cinese

Certu, quandu avemu parlatu di e prupietà curativi di tè, ùn significheghja micca teasi barati in sacchetti, ma qualifici veri boni chì sò venduti in butterie specializate.

Una bona phytotea per a perdita di pisu à u cuntenutu di calori nè cuntene più di 300 tipi di nutriutti, include vitamini, minerali, aminòcids è assai più. Trà tutte e variità di u tè chinese, hè un tes verde chì si ponu esse tecnulugia di a perdita massima di pesu, perchè sò capaci di sviluppà u metabolismu, chì face u corpu di travaglià più attivamente, passa più calori è crescenu più veloce. L'altri spezii (rossi, bianchi, etc.) sò micca pruvucatu per esse efficace.

Cume brew u tè Chinese?

In a quistione di cume brew u tè Cinese, deve osserve solu qualchì regule simplice:

  1. Brew tea in un pre-caliu (scalded with boiling water and wiped dried) brewer porcellana.
  2. In solitu 1 teaspoon di foglia o pressed tea tè hè aghjuntu à una tazza di tè.
  3. Dopu l'acqua di ferita hè sporta, u cullemu deve esse chjusu, coperto cù una spugna, è si spende à 5-7 minuti.
  4. Dopu quessa, a zuccaru hè cumpletu prestu per l'usu. In u tè hè megliu ùn aghjunghje u zùccaru, nè i so sustituti, nè ancu u meli, soprattuttu s'ellu si persequiteghja u scopu di perdita di pesu.

Tè Slimming Chinois

Ci hè parechje modi per perdiri u pene nantu à u tè chinese. Cunsigliate parechji di elli:

  1. Dinner replacement . Tutti i ghjorni manghja com'è solitu: abbiate u lunch, fate un lettuce cù 4 nozze, è invece di cena ti vìvi u tè senza zuccheru, documenti, etc. Pudete bè cum'è voi. L'effettu avarà notu sveltu rapidamente, soprattuttu se prima di pranzu fù u più densu u manghjatu.
  2. Tè prima di pranzi . In questu casu si nutria di trè volte à u ghjornu cù ligumi è carni in grassu è a meza ora dopu ogni manghjà, beie una tazza di tè. Questu hè particularmente cusì per quelli chì anu stenditu di stomacu, è ci hè un sensu insalvativi di famu.

Di sicuru, ùn perchè micca perde u pesu si manghjate com'è solitu è ​​cumincià à aduprà ancu u tè. Per perdita di u pesu, deve sempre bisognu di aghjunghje l'attività fisica, o incisione nantu à l'alimentariu.