Shproyerbrücke


Secunna dopu à u più anticu (1365) in Auropa, u ponte suluzione Kapellbrücke ("Kapellbrücke"), o u "pontu chapelle" hè u vecchiu ponte Sprouerbrücke (Spreuerbrücke alemanu), chì hè stata aperta in a prima mette di u XV sèculu. I dui ponti sò in u Royce River, in a cittadinu svizzera di Lucerna . Oghje, hè unu di i ponti più antichi in u paese è più oltru i so cunfini, almenu per questa funzione hè vale una visita. Eccu avete ancu vedutu una seria sera di l'arti di u XVII seculu per l'artista K. Melinger nantu à u motivu singulari "Dance of Death".

Origine di u nome

Una volta nantu à u territoriu di u ponte in Suisse , u cunfini di a cità passava, è a ghjente li sò stati permessi di scumpari i restani di u granu di terra, quì, "chaff" o "chaff" in u fiumu da u ponte. In alemanu sò chjamati Spreu. Shproyerbrücke hè u solu u ponte di u quale era pussibule chjappà queste ferma di u triple. In russu, hè pussibule traduce cum'è "pontu chaff", ma ùn hè micca una sola traduzzione precisa, sguardu. Invece, ci hè un secondname - "u moltu". Hè per u fattu chì in una isula petite nantu à a manu dritta avà eranu i primi tempura.

Storia è e funziunalità di u locu

In u XIII seculu, u ponte era a strada di u Mill Square à l'sti mulini nantu à u isulamentu. In u 1408 fù fattu u bancu rimanu, è, in 1568, una capella hè aghjunta à questu, cunsacrata in memoria di u Teatokos. In u XVI sèculu, Sproierbrücke hà patitu assai da u dilùviu, ma era stata restaurada.

Oghje sottu i pedimenti di Szproyerbrück in Sucietà sò 67 quadri triangulari. Tutti sò stati scritti in u seculu XVII da u stessu autore, Kaspar Melinger, in un motiu, chjamatu "Dance of Death". Trama medievale allegogica era creatu per demostrà a fragilità di l'esistenza umana è l'inevitabilità di morte, inveci di a ricchezza è a pusizione in a socieità. I cumplementi di cumplementari a poesia Muller spermente nantu à u listessu tema: "Tuttu chì vive, mosca, creeps, carrossi, scorri o scorri, sempre temere morte, ùn hè più un locu in tutta a terra chì ùn si mantene micca." Queste dice chì ogni persona nantu à a Terra, sequestru è un prìncipe o un minendolu, un scientistu o un musicu, bellu o micca, hè obligatu d'obeyer e reguli di morte, è nimu hà mai capu per esse di stu prucessu, è avà successivamente.

U ponte hè una valurizazioni storica, culturale è architetturale. Assicuratevi di visità stu locu, essendu in Lucerna, u veru cori di a bella Svizzera.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u marccu cù un autobusu chì và à a strada di Kasernenplatz, duva avete bisognu di esce micca. Inoltre pò ancu lasciate un caru è avè nantu à e coordenadas.