Senar


Un filu finu chì cunghjuntà a cultura di l' Isvizzera è a Russia, a vita è a creatività di Sergei Rachmaninov lingers. Hà soru, viaghju in unu di i paesi ricchi in Europa, puderete truvà un locu maravigliu, chì appughjassi à tutti i russo. Fughjendu da i bollevikviki, era in Villa Senar chì Sergei Rachmaninov, un gran compositore è musicista, truvò u so refugnu.

U principale di un famoso artista hè situatu à a sponda di u pianu Firvaldshtets , in a chjesa di Hertenstein, in u cantonu di Lucerna , chì occupanu una zona di più di 10 ettari. Quì ci sò duie casali, è pudete truvà un giardinu ben custatu è un pianu chjughu cù diversi barche, à u quale u gran musicista era debbule. Cù qualchì pocu di fiducia, pò esse discututu chì questa zona pittoresca hè grazia à Villa Senar è hà guadagnatu a famiglia di u mondu.

Un pocu di storia

Nta l'anni 1920, anu vulsutu più vicinu di e figliole chì si sò stallati in Parigi, Sergei Rakhmaninov hà acquistatu un situ cù una casa in Svizzera . Dopu stu mumentu a storia di Villa Senar. Dui anni dopu, in u 1931, principia a custruzzione di capitali. Allora u nome di a villa hè stata inventata. "Senar" hè un sigulu per i nomi di Sergei è Natalya Rachmaninoff, è l'ultime lettere "p" hè di u sanu. A custruzzione di a villa era carricata di parechji difficultà - u musicu vole di ripetiri lu patrimoniu, chì stava a casa, in a cità di Ivanovka, in a regione Tambov. In u territoriu di a spluta hè struitu un giardinu. Per questu, aghju vultatu una parte di a roccia è portanu un pocu di camionu in a terra.

U prugettu di a casa Rakhmaninov hà trattatu personalmente cù l'architettu, purtannu quarchi datu è scritti, furnisce u nidu in famiglia. Hè assai orgogliu di i frutti di i so travagli, è nantu à sta onda di loftiness e inspirazione in u primu anni di a so residenza à a villa Senar hà scrittu una famosa Rhapsody nantu à u tema di Paganini. Sfortunatamente, tentativu per evità di guerra, in u 1939 a famiglia Rakhmaninov abbandunà a famiglia per sempre. U musicista volia dopu a morte per esse enterrata nantu à u territoriu di Senar, ma a destinazione decretu un pocu diffirenza.

Villa Rachmaninov oghje

Malgradu tutti l'aspirazioni, l'apparenza esterni di a spluta hè pocu cum'è i patrimonios classici russo. Oghje hè un edificu di dui stori, eccillatu ecunòggicu cù gesso biancu, cù assai terrazze, grandi vitrina è un tettu. A casa hè diseatu in l'stile di u Art Nouveau, chì in quelli ghjorni ùn anu mai avutu a pupulazione. À a Villa Senar, tuttu hè cunservatu, cum'è in i tempi antichi, un furnintu genuu, u mobili uriginale, u legendariu grand piano Steinway. Inoltre, certi altri valuri culturali sò stati guariti - varii strumenti musicali, diarii, note e currispundenza di un grande musicista è cumpusitore.

In u 1943, a famiglia hè eredita da u niptu di u cumpusitariu - Alexander Rakhmaninov, chì fundò u S.V. Rachmaninoff. Dopu à a so morte, i eredi vulianu vende partie è e prupietà di Villa Senar in parte, ma duvuta per unepochi di cunflittu tra li liggi di Svizzera è di Russa, sti plani foru un pocu postponé. Hè datu u tempu à i capi di u Fundu S.V. Rakhmaninov mette a question prima V.V. Putin hà dumandatu a question di a compra di Senar in favori di Russia, cù l'assistenza di u memoriale in onore di u musicista è cumpusitori, è dinò l'urganizazione di u Centro Cultural Internaziunali. Sicondu i sperti, u costu di a casa di Rakhmaninov hè di circa 700 milioni di rublime.

Cumu ghjunghje?

A cità d'Hertenstein hè assai peculiar in termi di trasportu publicu . Per esempiu, pudete truvà à Villa Senar, una pussibile di S. Rachmaninov cun l'aiutu di un ferry. U più cercanu hè a ferries Hertenstein SGV, battelli BAT è BAV.